-
wdcompute
Ik heb een Packard Bell computer een Imedia 3260 nou heb ik het volgende probleem!
De werkbalk van Outlook Express heeft een rare kleur paars en dat is er in gezet door Packard Bell door deze kleur zie ik de letters die er staan bijna niet dit omdat ik kleurenblind ben niet dat ik helemaal geen kleuren zie maar het is enorm vervelend voor mij.
Bij Internet Explorer heb ik het opgelost door de nieuwste versie te downloden.
Wat heb ik geprobeerd. Ik heb bij beeldscherm bij de optie Thema's de orgineele instelling gekozen van WindowsXP en normaal moet dan de kleur van de werkbalken dan veranderen maardat gebeurd niet en wat nu wie kan mij hier bij helpen!
met Vriendelijke groet WDCompute
19 januari 2007 20:49
-
leviathan
Ja, dat is het nadeel van Packard bell, die lelijke opmaak zit in je windows install meegebakken. Het zal denk ik wel ergens in je windows installatie te vinden zijn, al zou ik niet weten waar want bij mijn zusje's packard bell computer heb ik gewoon windows opnieuw geinstalleerd met een 'normale' versie.
Overigens zou je dat ook kunnen doen aangezien er toch een windows licentie bij de computer geleverd zou moeten zijn (sticker op de kast). Als je niet over een windows cd beschikt zou je die gerust van iemand mogen lenen aangezien het toch om je licentiecode gaat, en niet over het bezitten van een cd'tje, in de winkel kun je namelijk ook windows kopen zonder cd.
20 januari 2007 10:44
-
wdcompute
Maar het moet toch ook zo kunnen tenminste dat denk ik
20 januari 2007 10:46
-
ikkus
De volgende keer moet je maar op de packard bell site zoeken.
Ik ga naar de specs pagina (op de packard bell site) van jouw PC ga naar dowonloads, druk op fixes en patches en ik ben er.
Hier is de "Purple skin remover" [url]http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?i=6923040000&ppn=P841007005[/url]
20 januari 2007 11:56
-
wdcompute
He hartstikke bedankt voor de genomen moeite ben er zeer blij mee kan alles nu tenminste weer lezen WDCompute
20 januari 2007 14:21
-
ikkus
Graag gedaan.
Probleem opgelost
-Slotje-
20 januari 2007 16:20