ok een toppic over de star-force beveiliging, maar eerst een korte uitleg van wat het is:
star-force is een programma wat het onmogelijk maakt om een game of programma te kraken, waarom? het maakt gebruik van 2 codes, 1 code staat in de cd gebrand ergens diep verborgen, de andere is de normale cd key.
de eerste code die in de cd is verborgen is een star-force beveiligings key, als jij een cd of dvd in je dvd speler stopt en daarna het bijbehorende programma opstart kijkt hij alseerst of de code die in de cd staat het zelfde is zo ja dan start het programma gewoon op, zo nee dan krijg je een melding dat het niet klopt.
waarom deze toppic dan als het programma's beveiligt?
star-force zorgt ook voor een achterdeur in je pc voor virussen en ander spul wat je niet wilt hebben, je systeem word er minder stabiel van, en mischien nog wel het ergste het kan hardware (meestal dvd spelers) beschadigen en stuk maken.
hoe weet ik of het op mijn pc staat?
dat kan je
HIER controleren door het ff te doorlopen.
ok ik heb star-force ik wil het er af hebben, hoe doe ik dat?
dan kan je
HIER terecht
let wel op dat je een keuze moet maken, als je de beveiliging er afhaalt kan je de programma's niet meer gebruiken omdat star-force weg is.
meestal komt star-force in games aangezien die het meeste de dupe zijn van copieeren,
HIER kan je een lijst zien met alle games die zijn uitgebracht met star-force.