-
09-47456
ik heb dus een laptop, maar als ik bijv. me telefoon eropaansluit een sony erricson dan hoort hij opteladen maar dat doe hij niet, geld hetzelfde met me ipod als ik me ipod erop aansluit laadt hij ook niet op.
weet iemand meschien waardoor het kan komen, heb al tijdje op google gezocht maar kon er niet echt een oplossing op vinden. en weet meschien iemand er dan een oplossing voor om het probleem te verhelpen. alvast bedankt:D
21 januari 2007 23:35
-
blacksorcerer
Ik heb zelf geen laptop en ik laad ook helemaal niets op via mijn pc, maar ik weet wel dat laptop energie proberen te besparen en standaard zullen voorkomen dat jij veel energie uit de usb gaat trekken.
Het is prima dat je, zoals je zegt, al veel gezocht hebt, maar als ik nu zeg dat het wss dus ergens bij je Energiebeheer zal staan, kan het best zijn dat je daar al gezocht hebt.
Mijn advies dus: bekijk de apparaten en usb-devices in je apparaatbeheer en kijk je energiebeheer nog eens goed na (op internet kan je vast wel meer mensen vinden die dit hebben gehad en ernaar gezocht, weet ik voor 99,99% zeker ;)), mocht dat niet baten, dan moet je laten weten wat en waar je precies gezocht hebt op je pc en op internet
22 januari 2007 00:19
-
roy92
En als je de laptop nou aan de stroom doet, en dan bijv je ipod probeert op te laden?
22 januari 2007 14:46
-
09-47456
dan heeft hij hetzelfde probleem laad hij ook niet op
22 januari 2007 15:44
-
michelvandijk
@ mijn laptop laadt me ipod wel op..
22 januari 2007 17:07