Sinds dat ik bluetooth heb op m'n pc, zit er zo'n Bluetooth icoontje op m'n bureaublad.
Weet iemand hoe ik die eraf kan halen?
Deleten gaat namelijk niet, en ik wil niet alle pictogrammen uitzetten op m'n bureaublad.
Ik denk dat ik dat ergens in het register moet aanpassen. Maar ik weet niet wat..
Iemand anders wel?
Alvast bedankt! ;)
26 januari 2007 18:24
dj_appa
Start>uitvoeren>msconfig en dan het tabblad opstarten, als daar in dat rijtje bluetooth staat: uitvinken en klaar.
26 januari 2007 18:48
blacksorcerer
@Dj_appa: wat heeft opstarten ermee te maken :s
@Froggle: er wordt hier verwacht dat je zelf eerst de moeite neemt het probleem op te lossen door te zoeken op internet. Blijkbaar heb je dat niet gedaan want het zou al snel zijn te vinden dat dit met [url]http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx[/url] kan o.a.
Er zijn nog andere progs die dit kunnen en er zijn al veel mensen die dit op internet gevraagd en beantwoord hebben gekregen.
Btw nog een oplossing die ook blijkt te werken zonder extra software:
* Rechter Muisklik op je BureauBlad (DeskTop)
* Kies voor Eigenschappen
* Kies voor Tab BureauBlad
* BureauBlad Aanpassen
* Bureaublad nu opruimen
* Vink de desbetreffend Pictogram/Snelkoppeling
aan en opruimen maar,,,,
26 januari 2007 19:26
dj_appa
Als bluetooth niet opstart komt het icontje er toch ook niet te staan?
26 januari 2007 19:32
blacksorcerer
En dan moet je dus steeds dat weer gaan aanzetten bij de services als je de BT wil gebruiken? Lijkt me minder praktische oplossing...?
26 januari 2007 19:33
dj_appa
Verder wist ik ook niks sorry..
26 januari 2007 19:59
louwrens
ik heb zelf een usb bleutooth maar daar zit het icoontje in de taakbalk bij de tijd.
mss kun je bij configuratie bij bleutooth wat rommelen.
26 januari 2007 20:35
blacksorcerer
Quote van dj_appa op 26 Jan 2007 19:59[quote]Verder wist ik ook niks sorry..[/quote]
Het is prima dat je meedenkt en mogelijkheden bedenkt, maar dan is het wel zo fijn als je daar beweegredenen bij zet om juist dat te proberen ;)
BT weggooien en XP opnieuw installen verhelpt bijv. ook het probleem, maar daar heeft de TS ook niet zo veel aan :p
Ik weet niet welke checkbox je bedoelt.
Misschien zit er ook verschil in de software die bij zo'n usb adapter zit geleverd.
Ik heb een usb adapter van Jabra (A320s).