-
chrisjexp
Vraagje,
heeft iemand de 'Vista Transformation Pack 6.0' al op zijn computer ge?nstaleerd?
En ben benieuwd of er veel problemen tegen gekomen zijn en of het de moeite waard is.
01 februari 2007 12:34
-
the_undertaker
Ik heb de transformationpack al van af versie 5 en de laatste final versie 6 is gewoon erg goed.
zeker een aanrader als je geen vista wil of kan kopen.
zelf heb ik er al veel mensen heel blij mee gemaakt.
dus gewoon downloaden en proberen.
tip: als je hem installeerd kan het zijn dat hij de 1e keer niet alles omzet.
installeer hem dan nog een tweede keer en alles wordt dan omgezet. ( niet verwijderen maar gewoon over de 1e heen )
als je het probeert laar dan eens weten hoe het je bevalt, maar ik weet zeker dat je hem heel mooi zal vinden.
en qau geheugen? als je alles geinstaleerd hebt incl. windows vista side bar dan vraagt hij 260mb in totaal.
01 februari 2007 13:21
-
chrisjexp
Ik heb hem net ge?nstaleerd, en je hebt gelijk heel erg mooi.
ik werk er nu pas een paar minuten mee maar voor alsnog een aanrader
01 februari 2007 13:57
-
gerbenkwakkel
Ik vind het jammer van die startknop,
Weten jullie dara een oplossing op? hij steekt er heel raar bovenuit,
Het andere stuk mist alleen nog:( Wete iemand het?
01 februari 2007 16:47
-
christiaan
heeft iemand een screentje..? En iemand al ervaring met deinstall?
01 februari 2007 16:58
-
ikkus
Installeer WindowBlinds van Stardock en installeer het pack nog een keer.
Dan hoef je doe software voor transperant er niet bij te instaleren want dat regelt WindowBlinds dan.
01 februari 2007 16:59
-
Account verwijderd
Ik wil het wel eens proberen, maar de grote vraag is: Is het ook weer redelijk goed terug te draaien..?
01 februari 2007 17:01
-
gerbenkwakkel
Nee!
Ik heb hier een dag over na zitten denken en ik draai het in ieder geval niet meer terug!
01 februari 2007 17:10
-
Account verwijderd
Dat is mn vraag niet.. :|
Ik vraag OF het mogelijk is het terug te draaien..
01 februari 2007 17:32
-
the_undertaker
ja hoor zonder enige probleem kun je deinstalleren en dan wordt alles terug gezet naar je oude instellingen voor de installatie.
@gerbenkwakkel, je kunt in je register de run app. orb.visueelstyle uit zetten. dan verdwijnt het halve maantje boven op. heb ik zelf ook gedaan.
als je ccleaner op je pc hebt dan ga je naar opstarten en dan zet je deze run linkje uit of wel aan klikken en waarde verwijderen.
01 februari 2007 17:40
-
Account verwijderd
En waar is die transformer te downloaden..?? (A)
01 februari 2007 17:50
-
the_undertaker
hier op de site staat een link onder upload geschiedenis
01 februari 2007 17:51
-
revolution
Hey mensen.. ik heb die vista pack maar weer teruggedraaid naar me oude welvertroude windows XP .. zag er allemaal wel mooi uit.. alleen voelde een beetje nep aan.. maar jah.. terugdraaien geen probleem.. alleen zie ik nu nog wel een paar icoontjes resterend van dat vista pack gedoe.. bijv. als ik naar mijn documenten ga > zie ik dat 'mijn afbeeldingen'-icoontje nog van vista is. Hoe haal ik al die restantjes weg? iemand idee?
01 februari 2007 20:07
-
the_undertaker
smaak verschillen, maar ik vindt hem echt niet nep aan doen. het is een zeer goede skin en let wel het is een skin en geen windows vista he. en ik heb geen 219,00 euro over voor een upgrade naar vista en een geheugen vretende OS.
01 februari 2007 20:45
-
corvandegroppel
Ik weet niet of het bij iederen werkt, maar ik heb heel lang gezocht naar een programmaatje waardoor je de thema's van deze site kan instaleren. Nu heb ik ook Vista Transformation Pack 6.0 gedownload en daardoor kun je de thema's van deze site probleemloos gebruiken (let op ik weet niet of het bij iedereen werkt!). Het ziet er wel een heel klein beetje anders uitziet maar misschien kun je dat ook nog ergens veranderen. Maar als ik dat thema van Vista doe, vind ik hem in iedergeval wel heel mooi!
01 februari 2007 21:02
-
revolution
Quote van the_undertaker op 01 Feb 2007 20:45[quote]smaak verschillen, maar ik vindt hem echt niet nep aan doen. het is een zeer goede skin en let wel het is een skin en geen windows vista he. en ik heb geen 219,00 euro over voor een upgrade naar vista en een geheugen vretende OS.
[/quote]
Ja ik heb ook geen 219 voor die commerciele onzin.. ik heb wel genoeg torrentsites als je begrijpt wat ik bedoel.. maar iig om terug te komen op mij vraag.. na dat ik die vista pack heb ge-DE-installeerd is er behoorlijk wat troep achter gebleven in de vorm van icoontjes.., ook me msn is behoorlijk t zelfde gebleven.. ik bedoel dan in de vorm van die vista pack.
weet iemand hoe ik de restantjes kan weghalen?????
01 februari 2007 21:30
-
chrisjexp
Je kunt misschien proberen om per icoontje de afbeeling te veranderen met de rechter muisknop
Dit is overigens wel de enigste 'skin' die ik ken die ook je media center verandert, een hee mooi resultaat idd wel jammer van de menu knop die niet helemaal rond is
02 februari 2007 00:12
-
mattuz
Quote van revolution op 01 Feb 2007 20:07[quote]Hey mensen.. ik heb die vista pack maar weer teruggedraaid naar me oude welvertroude windows XP .. zag er allemaal wel mooi uit.. alleen voelde een beetje nep aan.. maar jah.. terugdraaien geen probleem.. alleen zie ik nu nog wel een paar icoontjes resterend van dat vista pack gedoe.. bijv. als ik naar mijn documenten ga > zie ik dat 'mijn afbeeldingen'-icoontje nog van vista is. Hoe haal ik al die restantjes weg? iemand idee?[/quote]
Rechtermuisknop op bureuablad>> eigenschappen>>Tabblad Bureablad>> Bureaublad aanpassen>>standaart instellingen herstellen ;)
02 februari 2007 08:43
-
skynetwerk
Ik heb hem net ge?nstaleerd,hij is goed
02 februari 2007 09:46
-
revolution
Quote van mattuz op 02 Feb 2007 08:43[quote]Quote van revolution op 01 Feb 2007 20:07[quote]Hey mensen.. ik heb die vista pack maar weer teruggedraaid naar me oude welvertroude windows XP .. zag er allemaal wel mooi uit.. alleen voelde een beetje nep aan.. maar jah.. terugdraaien geen probleem.. alleen zie ik nu nog wel een paar icoontjes resterend van dat vista pack gedoe.. bijv. als ik naar mijn documenten ga > zie ik dat 'mijn afbeeldingen'-icoontje nog van vista is. Hoe haal ik al die restantjes weg? iemand idee?[/quote]
Rechtermuisknop op bureuablad>> eigenschappen>>Tabblad Bureablad>> Bureaublad aanpassen>>standaart instellingen herstellen ;)[/quote]
sorry maar ik blijf het probleem behouden ik zie nog sommige vista icoontjes in mijn document?? iemand?
02 februari 2007 11:27
-
chrisjexp
Maar zijn die icoontjes zo lelijk dat jij ze weg wil hebben dan?
Ik vind ze een verbetering en zou ze gewoon laten staan
02 februari 2007 11:54
-
revolution
Ik vindt het geen probleem ofso.. allemaal wel mooi. maar het probleem is dat ze niet overal zijn die icoontjes.. soms kom ik XP icoontjes tegen en dan weer vista.. dus of XP of Vista.. daarom wil ik de restantjes weghale! dus iemand oplossing?
02 februari 2007 14:17
-
tobiasvs
Stardock heeft ook een programma, IconPackager, daarmee installeer je nieuwe icon-packs, ook voor Mijn afbeeldingen e.d.. Als je die nou eens installeert, een ander iconpack laad, en dan weer terug laat zetten naar oude instellingen? Zou volgensmij alles oplossen
02 februari 2007 18:09
-
mattuz
kep nog ff een vraag je de vista side bar die je op deze site kan downloade die links doen het niet meer heefty iemand mischien nieuwe links??
12 februari 2007 15:05
-
johan43
Beste mensen,
Na installatie werkt het naar wens maar programma's als Microsoft Office, is het menu vlak en wit.
Wat is hiervan de oorzaak?
13 februari 2007 13:51
-
softlocker
Als je met torrents Vista wil binnenhalen moet je er wel rekening mee gaan houden dat je in de shit gaat zitten, omdat Windows het niet toelaat Windows Media Player erop te zetten, ook de automatische updates kun je vergeten, dat komt door het Genuine Advantage programmatje (je weet wel, dat ding dat iedereen haat ;))
[b][i]Moderator: ik vraag me af wat dit met de rest van het topic te maken heeft, het gaat iig niet over het VTP 6.0.
Opvolgende off-topic posts zijn verwijderd, graag weer on-topic dus![/i][/b]
13 februari 2007 14:49
-
revolution
Hey jongens wie heeft nog last van de start knop die niet rond is? En hoe zou je dat eventueel kunnen verhelpen?
Verder krijg je bij de installatie de keuze om dit in de systeem mappe of in op iets anders te installere weet niet meer precies wat t was.. maar iig wat hebbe jullie gekozen bij de installatie van VTP 6.0 /???
13 februari 2007 22:17
-
ntauthority
[quote]Hey jongens wie heeft nog last van de start knop die niet rond is? En hoe zou je dat eventueel kunnen verhelpen?
[/quote]
Dit kan alleen verholpen door de WindowBlinds-style, of een startknop-programma. Er zijn 2 verschillende, maar dat is weer een los programma wat dan je startknop doet.
[quote]
Verder krijg je bij de installatie de keuze om dit in de systeem mappe of in op iets anders te installere weet niet meer precies wat t was.. maar iig wat hebbe jullie gekozen bij de installatie van VTP 6.0 /???
[/quote]
Je moet gewoon systeemmappen. De andere is om een XP-cd te slipstreamen.
16 februari 2007 17:44
-
robyte
Vista Transformation Pack 6.0 lijkt me wel vet maar is het ook veilig en kun je het makkelijk verwijderen(zodat je je oude xp iconen enz. terug krijgt) ? iemand?
24 februari 2007 16:03
-
xenomoff
Als je games speeld moet je cker deze pack niet instaler. Want bij games blijven de toetsen hangen dit is heel vervelend. Ik heb er nog geen oplossing voor gevonden, misschien jullie? Tot die tijd installeerd ik het niet nog een keer.
25 februari 2007 01:26
-
easyboarder
Ff tussen door.. Ik had die transformation pack ge?nstalleerd op mn laptop (wegens aanraden in veiligw modus), maar nadat ik restartte hing de laptop eerst letterlijk 5 min vasten daarna kon ik pas werken. Het ergste van alles: HIJ HAD NIETS AAN HET UITERLIJK GEDAAN!! Ik zeg afraden... als zoiets werkt: heel mooi. Maar niet op deze manier. Er was totaal niets aan te doen, heb mn laptop moeten recoveren...
01 maart 2007 21:28
-
djoey
ik heb t zelfde probleem gehad easy boarder.. alleen dan op een gewone pc
k hoefde niet te formatten ofzo:) k weet wel hoe k mn systeem weer orgineel krijg lama zegge :P
01 maart 2007 22:21
-
easyboarder
ik ook. heb alles geprobeerd wat ik op mn werk (pc zaak) ook probeer. Niets wilde helpen. Of het nou temaken heeft met het feit dat er vanuit de standaard install van een laptop meet programma's draaien ofzo, ik weet het niet. Ma goedhij is nu weer lekker snelen daar gaat het om h?. je kunt sowieso beter de ?chet Vista installeren. Stuk sneller.
02 maart 2007 00:51
-
softlocker
Ik heb er geen enkel probleem mee gehad! Je hebt dat of niet he :p.
02 maart 2007 02:12
-
henniemix
Het erop krijgen was voor mij ook geen probleem.
Als je gewoon doet wat er staat dan lijkt mij dat ie het gewoon doet, tenminste zo was het bij mij het geval!
Maar ik was zelf niet helemaal tevreden met de Pack dus ik heb het gewoon weer eraf gehaald. DUs ik zou zeggen: Jongens jullie hebben niks gemist:P
02 maart 2007 10:59
-
2651sb
kan je wel zeggen heb hem ook geha en op een gegeve moment begon me sidebar te knippere dus heb ik dat kreng er vanaf gegooit. en ben nu bezig met andere. trouwens weett iemand waar ee n skin van vista ka nhalen met een toepassing. en nee het hoeft geeen transformayion pach te zijn
Groetjes 2651 sb
02 maart 2007 11:03
-
spyboy
ik heb hem zelf nog niet en ik zou wel een screentje willen zien.
04 maart 2007 06:11
-
pel
Het ziet er inderdaad erg goed uit.
Al vind ik het opstartscherm niet scherp.
Ik had op mijn eigen account geen problemen maar over naar een andere account leverde regelatig vastlopers op.
Zodoende weer verwijderd al blijven wel de vista picto's staan.
10 maart 2007 22:46
-
easyboarder
het beste kun ej (zoals ik doe) windows Vista bestellen. Ik kan hem voor 19 euro in huis halen. Een upgrade voor mn laptop (ook op mn gewone pc te installeren)!
11 maart 2007 04:56
-
flo123333
Ik vond persoonlijk het transformation pack niet zo prettig. Ik heb vanalles zelf veranderd waardoor ik nu ook een Sidebar heb en een mooie startbalk (Die ik persoonlijk mooier vind) zonder al die extra dingetjes van het transformation pack.
Ik weet graag wat ik doe en ik vind dit er persoonlijk ook beter uitzien en de sidebar van het pack was redelijk belastend voor me pc (Naja hij trok het wel goed maar je mertke het wel als je vanalles tegelijk deed).
Maar voor veel mensen zal het een hele handige oplossing zijn. Ik zou wel even een system restore point maken voor je hem installeert want de deinstallatie laat soms wel het een en ander achter....
21 maart 2007 22:21
-
louwrens
De Vista style van Vista zelf werkt niet op XP, heb ik uitgeprobeerd
Er moet een namaak ofzo iets komen
22 maart 2007 10:32