Ff tussen door.. Ik had die transformation pack ge?nstalleerd op mn laptop (wegens aanraden in veiligw modus), maar nadat ik restartte hing de laptop eerst letterlijk 5 min vasten daarna kon ik pas werken. Het ergste van alles: HIJ HAD NIETS AAN HET UITERLIJK GEDAAN!! Ik zeg afraden... als zoiets werkt: heel mooi. Maar niet op deze manier. Er was totaal niets aan te doen, heb mn laptop moeten recoveren...
01 maart 2007 21:28
djoey
ik heb t zelfde probleem gehad easy boarder.. alleen dan op een gewone pc
k hoefde niet te formatten ofzo:) k weet wel hoe k mn systeem weer orgineel krijg lama zegge :P
01 maart 2007 22:21
easyboarder
ik ook. heb alles geprobeerd wat ik op mn werk (pc zaak) ook probeer. Niets wilde helpen. Of het nou temaken heeft met het feit dat er vanuit de standaard install van een laptop meet programma's draaien ofzo, ik weet het niet. Ma goedhij is nu weer lekker snelen daar gaat het om h?. je kunt sowieso beter de ?chet Vista installeren. Stuk sneller.
02 maart 2007 00:51
softlocker
Ik heb er geen enkel probleem mee gehad! Je hebt dat of niet he :p.
02 maart 2007 02:12
henniemix
Het erop krijgen was voor mij ook geen probleem.
Als je gewoon doet wat er staat dan lijkt mij dat ie het gewoon doet, tenminste zo was het bij mij het geval!
Maar ik was zelf niet helemaal tevreden met de Pack dus ik heb het gewoon weer eraf gehaald. DUs ik zou zeggen: Jongens jullie hebben niks gemist:P
02 maart 2007 10:59
2651sb
kan je wel zeggen heb hem ook geha en op een gegeve moment begon me sidebar te knippere dus heb ik dat kreng er vanaf gegooit. en ben nu bezig met andere. trouwens weett iemand waar ee n skin van vista ka nhalen met een toepassing. en nee het hoeft geeen transformayion pach te zijn
Groetjes 2651 sb
02 maart 2007 11:03
spyboy
ik heb hem zelf nog niet en ik zou wel een screentje willen zien.
04 maart 2007 06:11
pel
Het ziet er inderdaad erg goed uit.
Al vind ik het opstartscherm niet scherp.
Ik had op mijn eigen account geen problemen maar over naar een andere account leverde regelatig vastlopers op.
Zodoende weer verwijderd al blijven wel de vista picto's staan.
10 maart 2007 22:46
easyboarder
het beste kun ej (zoals ik doe) windows Vista bestellen. Ik kan hem voor 19 euro in huis halen. Een upgrade voor mn laptop (ook op mn gewone pc te installeren)!
11 maart 2007 04:56
flo123333
Ik vond persoonlijk het transformation pack niet zo prettig. Ik heb vanalles zelf veranderd waardoor ik nu ook een Sidebar heb en een mooie startbalk (Die ik persoonlijk mooier vind) zonder al die extra dingetjes van het transformation pack.
Ik weet graag wat ik doe en ik vind dit er persoonlijk ook beter uitzien en de sidebar van het pack was redelijk belastend voor me pc (Naja hij trok het wel goed maar je mertke het wel als je vanalles tegelijk deed).
Maar voor veel mensen zal het een hele handige oplossing zijn. Ik zou wel even een system restore point maken voor je hem installeert want de deinstallatie laat soms wel het een en ander achter....