-
timenting
hallo
ik heb al op tweakwindows gezocht naar dit ondewerp, er waren dan ook al topics over maar daar zat overal een slotje op dus bij deze nog 1 topic als het mag.
ik heb een vraag ik heb nu 55 procesen draaien. maar zoals SCVHOST.EXE staat er wel 6 x maar wel 6 x een andere groote van het bestand kan ik hier wat van weghalen??
en mijn 2e vraag = is er ook een lijst waar gewoon de standaart procesen op staan omdat mijn pc nu telkens op 95 cpu gebruik zit..? mijn 3e vraag = als ik naar msconfig ben gegaan en ik ga naar opstarten daar staat een hele lijst met programma;s die hij opstart bij het opstarten van windows XP. als ik nou de verkeerde weg vink kan het dan zijn dan windows niet meer opstart.?..sit waren mijn vragen alvast bedankt voor jullie hulp...!
03 februari 2007 20:38
-
ikkus
Dat je 6 keer scvhost.exe hebt is heel normaal.
Ik heb hem 8 keer.
En ik heb hem 5 keer op een andere PC die vanmiddag is geinstalleert en waar nog geen software op staat.
03 februari 2007 20:48
-
blacksorcerer
[url]http://www.schoonepc.nl/optim/bootvis.html[/url]
Die site bijvoorbeeld om eventuele onnodige standaard processen niet te laten starten.
En procesnamen in taakbeheer die er dan nog staan, zoek je op met Google. Het eerste resultaat vertelt je wss al wat het proces is en of aangeraden wordt het af te sluiten.
Scan ook eens met Hitman Pro o.i.d. om zeker te weten dat het geen spyware processen zijn.
03 februari 2007 20:52
-
timenting
ok dankje ik zal het even proberen
ik heb nog een vraag kan ik ook svchost.exe beeindigen het neemt geen cpu in maar ik heb er nu 8 staan en heb mijn pc net opgestart. ik ben ook bang dat er een aantal prosecen zijn die er niet horen maar ik ga ze op google zoeken...bedankt...
03 februari 2007 22:04