-
wdcompute
Beste mensen wie kan mij zeggen hoe ik mijn wachtwoord uit winxp kan krijgen er is iemand zo leuk geweest om er een ander in te zetten en nu kan ik er niet meer in en nee ook niet onder administrator wie heeft hier een tooltje voor
Met vriendelijke groet wdcompute
07 februari 2007 13:15
-
blacksorcerer
Als je zeker weten niet met de Administrator account of de master-beheerder account erin kan komen, ben ik toch bang dat je een probleem hebt wat niet zomaar op te lossen is.
Heb je de admin account ook al echt geprobeerd in veilige modus?
Lijkt me raar dat je die ander dan niet gewoon kan vragen het terug te veranderen, en dat je ook niet in de admin account komt...
07 februari 2007 14:38
-
wdcompute
Ja weet ik maar die weet het niet meer denk je dat ik de boel belazer nou nee echt niet
09 februari 2007 23:51
-
masterwillems
je hebt een programma genaamd ERD COMMANDER zet die op een cd en boot je pc opnieuw op terwijl de cdrom in de drive zit, daarin zit een programma genaamd locksmith als het goed is kan je daarmee het wachtwoord van de gebruiken (en zoizo van de admin) veranderen. heb het wel eens op school gebruikt en is een leuk programmatje (vooral om klasgenoten mee te pesten (6))
09 februari 2007 23:55
-
leviathan
Het is iig wel mogelijk, want als je je pc bij een computerzaak achterlaat met password en al, hebben zij daar speciale stuff voor om dat te omzeilen. Zodat het reparatieproces daar iig niet door word gehinderd.
10 februari 2007 09:48
-
chase
Hm, ook al ligt het eraan hoe jij inlogt op je PC, je zou met veilige modus en dan administrator alles moeten kunnen aanpassen ( dus ook erin komen. )
10 februari 2007 11:02