Ik had Limewire op mijn computer, maar omdat mijn computer opnieuw is ge?nstalleerd durf ik Limewire er niet op te zetten, omdat ik bang ben dat mijn computer sloom word door de liedjes
Als ik Limewire erop zal zetten en liedjes download en ik download in 1 maand 10 liedjes, loop ik dan de kans dat de computer verder in de tijd slomer word?
Als je het niet snap, meld het effe!
GR. luke
17 februari 2007 11:56
christiaan
Nee, je pc wordt heus niet slomer naderhand je er 10 liedjes per maand opzet.
17 februari 2007 11:59
erwin_w
Zal op zich wel meevallen, je moet er alleen op letten dat als je limewire afsluit deze standaard mee blijft draaien op de achtergrond, is te zien in de systray, daar blijft het icoontje staan en blijft limewire dus actief.
Dus als je limewire afsluit en wilt hem even niet meer gebruiken sluit hem dan ook af in de systray (rechtermuisklik en afsluiten).
Volgens mij kan je dit ook in limewire instellen.
Als limewire actief blijft zal er ook down- en uploads plaatsvinden zonder dat je daar erg in hebt 9mits je dit uitgeschakeld hebt)
17 februari 2007 12:00
savenner
je moet alleen uitkijken voor virusjes;)
17 februari 2007 12:43
ali
Dat je pc er sloom van wordt, komt waarschijnlijk door die 'verkeerde liedjes' die Limewire aanbiedt.
Bijvoorbeeld een mp3 van 275.7kb. Dus pas hier voor op he? Altijd even naar de bestandsgrootte,extensie kijken. ( zijn er ook paar met liedje.mp3.exe)
17 februari 2007 13:01
gerbenkwakkel
Ja kijk daar wel voor uit ja en wat ali zegt,
Zelf heb ik zo ongeveer 8GB aan muziek op mijn PC dus ongeveer 4000 bestanden,
Over traagheid van de liedjes hoef je je niet bang te maken, maar let wel even op met limewire;)
17 februari 2007 13:58
louwrens
je kan heel makkelijk zien wat virussen zijn op limewire.
zijn ~856.1kB of ~110.3kB dat zijn virussen.
mn virusscanner geeft eenmelding als LimeWire die wil downloade
17 februari 2007 14:04
bj farmore
Dat je veel liedjes op je computer hebt staan maakt niet uit, dat is net als je heel veel officedocumenten hebt op je pc. de computer word er niet langzamer van. Je moet idem wel uitkijken voor virussen maar dat heb je met elk downloadprogramma wel.
17 februari 2007 14:11
gerbenkwakkel
[offtopic]Ik geef je helemaal 100% gelijk Bj farmore[/offtopic]