Wie weet een gratis(of limited) programmatje waarmee ik me 3gp filmpjes kan omzetten.. en ze gewoon normaal kan afspelen met windows media player..
Ik heb geen cd van de nokia en op internet heb ik gezocht maar er zijn zoveel programmatjes ik weet de weg niet meer. iig.. ik wil geen andere player downloade ik wil ze simpelweg gewoon omzetten..
iemand de me kan helpen??
19 februari 2007 21:07
ps18
Je moet zoeken bij google op een converter. Ik heb het ook altijd gebruikt, omdat ik met mijn N70 ook filmpjes moest omzetten. Maar op je eigen pc moet je ze wel af kunnen spelen met de software van Nokia, als het goed is.
Zoek gewoon op google '3gp converter' en dan vind je het makkelijk genoeg. Succes!
19 februari 2007 21:19
enzoload
hier heb een linkje waar je het programma kunt downloaden.
Moderator: link naar illigale content verwijderd, dit is zeer zeker niet toegestaan. Lees de Regels!
19 februari 2007 21:23
revolution
uhmm welke bestandstype moet ik kiezen zodat wmm het kan afspelen??
___
Ik heb ze geconventeerd naar .avi .. maar als ik ze dan afspeel hoor ik alleen geluid en zie ik geen beeld.. enzoload?
19 februari 2007 21:25
boers25
3gp is een speciaal quicktime bestand voor mobieltjes.
misschien kan je het veranderen met quicktime :S ?
19 februari 2007 21:34
lighscan
Ik wilde het net zeggen, 3gp kan je afspelen met Quicktime Player, en deze speler hebben de meeste mensen wel op hun desktop staan...
19 februari 2007 21:46
enzoload
kijk effe in de help file in het programma. Het zou eigenlijk heel makelijk moeten zijn met dit programma.
19 februari 2007 21:47
revolution
tis gelukt bedankt
19 februari 2007 21:48
louwrens
[quote=59672]
wou ik ook net zeggen:p
als je 3gp converteerd word meestal de kwaliteit slechter, net als .mov naar .avi