file verwijderen
februari 2007
-
sirmikezeg mensen, ik heb een probleem met het verwijderen van een file.
het is een MPEG file, die maar niet naar de prullenbak verrplaats kan worden.
ook als ik er op klik kan ik niet kiezen met de optie verwijderen.
ik kan het zelfs geen andere naam geven.
hoe kan ik dit programma compleet verwijderen20 februari 2007 17:16 -
sparkyMisschien eens je pc heropstarten (kan zijn dat het in gebruik is ofzo).
Ik heb bij mijn virusscanner mc affee shredder zitten waardoor bestanden defintief van de
HDD worden gewist. er zijn nog een heleboel van die progjes.20 februari 2007 17:18 -
bj farmoreIk gebruik die shredder ook dat is van Quickclean McAfee maar die kost wel geld, verder heb ik ook weleens een bestand gehad die ik niet kon verwijderen. Toen heb de computer in veilige modus opgestart toen wou het wel.
(als je niet weet hoe je veilig modus moet opstarten: druk in het tijdens het booten in het begin F8 in en dan in het menu veilige modus kiezen)20 februari 2007 17:29 -
sirmikehey mensen ik heb de veilige modus optie gebruikt en zonder succes.
het is een MPEG file..
en het is echt raar, als ik op delete druk krijg ik niet eens het venster om hem te verwijderen.
ik kan de file niet verplaatsen, en ook niet hernoemen.
lijk wel of hij daar rotsvast zit. ook na meerdere malen opnieuw opstarten.20 februari 2007 22:52 -
dvd741Download gewoon even Killbox,
OPGELET deze tool verwijdert elk bestand dat in gebruik is,
dus wees zeker dat wat je verwijderd door niets benodigd is, of geen systeembestand is!
Link: http://killbox.net/21 februari 2007 00:20 -
roykeIk ken het probleem, wat ook een handig programma is Unlocker. Dit is een gratis programma waarmee je het kunt verwijderen. Ook zie je evt. door welk programma het bestand is gebruik. Gewoon downloaden (zoeken met google) op die site staat ook hoe je het gebruikt.21 februari 2007 01:03
-
aliOpen Limewire, vanuit Limewire kan je het gewoon deleten. Ik neem aan dat je het bestand via Limewire hebt gekregen toch?21 februari 2007 10:08