-
mattuz
Heej mensen..
Ik heb sinds kort dat mijn computer heel traag gaat als ik hem opstart, na een paar minuten gaat het dan wel wel weer maar ik had toen ik hem aan het opstarten was wel 62 processen draaien :|:S... ik heb nu dit staan:
[img]http://img136.imageshack.us/img136/78/taakbeheeraa4.jpg[/img]
en ik vind dat svcost.exe en iexplorer wel heel veel gegeugen in beslag neemt.. volgens mij was dat voor heen namelijk niet zo..
Ik heb ook 2 troyan horces in me computer zitten..
mischien komt het daar door..
Alvast bedankt..!
MattuZ
21 februari 2007 08:30
-
killer
Wat is je vraag nu ?
iexplore.exe is je internet explorer en svchost.exe weet ik niet precies wat het is maar zou ik afblijven als ik jouw was ;)
Ik raad aan van eerst die trojans te verwijderen (goede virusscan) en als het dan nog zo traag gaat bij het opstarten de onnodige processen uit schakelen (uitvoeren >> msconfig >> opstarten...)
21 februari 2007 08:55
-
irfan
die Trojans maken weer nieuw processen aan, svchost.exe kun je beter niet uitschakelen, dat is waar Windows op draait. Ik zie wel veel bekende dingen, zoals Quiktime player, HP Printer software enz. gewoon uitschakelen via Windowstoets + R -> services.msc
Vanaf IAAMONT.exe naar beneden ziet er verdacht uit, die getalletjes in je processen, Google maar eens op die namen, en draai Hitman PRO (2)
21 februari 2007 09:17
-
mattuz
Haalt hitman pro ook de troyans eruit dan?
21 februari 2007 09:25
-
irfan
Dat installeert 5/6 virus scanners, alleen ik raad je aan spyware doctor over te slaan, die neemt 100% CPU bij mij in. Alle progg. bij elkaar opgeteld, vind ie veel virusjes, daarmee kun je dat verwijderen, dus ja,
21 februari 2007 09:33