heej ik heb mijn webcam geinstalleert maar nu kan mijn computer niet meer opstarten.. dat geeft ie aan dat er een bestandje beschadigt of verwijdert is..
nu heb ik eindelijk gevonden hoe ik het kan herstellen met so'n herstel punt.. maar dat vraagt hij om een administrator wachtwoord.. ik heb alles al geprobeert wat ik weet maar ik kan niks vinden..
ik hem ook helemaal converteren maar dan ben ik northon enz ook kwijt inclusief abbo etc.
21 februari 2007 17:33
christiaan
start je pc opnieuw op, druk op F8, kies voor veilige modus > systeemherstel
21 februari 2007 17:35
mattuz
Dat werkt ook niet dan geeft hij percies de zelfde fout aan..
21 februari 2007 17:35
gerbenkwakkel
Met de Windows installatie heb je toch een wachtwoord opgegeven,
Ik denk dat je dat wachtwoord moet invoeren;)
21 februari 2007 18:11
roy92
Als je je wachtwoord niet meer weet, heb ik de gouden tip voor je;) Downliad dit en volg de instructies van deze site op. Je verwijdert het wachtwoord, en je kan er zo weer in. Dit is op basis van linux gemaakt.
21 februari 2007 19:13
mattuz
[quote=59830]maar ik weet dat w8oord niet meer.. en roy ik kan me pc niet meer op starten dus ook nix meer instaleren ;)
21 februari 2007 21:33
blacksorcerer
weet je zeker dat het wachtwoord geen standaard wachtwoord is zoals 12345678, admin, administrator of een 'blank password' (geen wachtwoord)?
Daarnaast zijn die opties voor reset/change van het wachtwoord meestal opdtartdiskettes (die je dus op een andere pc kan maken) en waarbij je dus niets installeert.
Uiteindelijk zou je de windows bestanden nog kunnen herstellen met XP cd, die vraagt alleen om een serial en niet om een wachtwoord.
21 februari 2007 21:45
ali
Ga naar Veilige Modus op je eigen naam,
Start>Uitvoeren>control userpasswords2 en je kan wachtwoord van administrator of wie dan ook wijzigen.
22 februari 2007 12:46
mattuz
Kan niet want hij kan niet meer opgestert veilig modus ook niet..
22 februari 2007 15:52
henniemix
Volgens mij kun je het systeem het beste een keer formateren en mijn tip voor de volgende keer is dan om te zorgen voor een goede back up van je systeem!
22 februari 2007 16:36
mattuz
Ik heb hem al geformateert werkt ook niet..,,
en hoe kan je een backup maken almijn bestanden heb ik nog wel.. maar me northon etc niet..
Hij geeft nog steeds aan dat er in systeem32 een bestandje verwijdert of beschadigt is...
ps ik ben nu een week op vakantie dus ik reageer een heletijd niet....
22 februari 2007 19:41
roy92
[quote=59848]
Je hoeft niks te installeren, is bootable van cd. Daarmee werk je, een soort opstartdiskete zegmaar.
jah maar die CD heb ik niet bij me pc gehad dus kan ik dat ook niet doen.. kep hem gewoon so gekocht..
03 maart 2007 22:48
louwrens
stond Windows er al op?
voorgeinstalleerd?
03 maart 2007 22:52
timenting
dan moet je iligale versie van windows cd hebben met cdkey..in je pc stoppen en zo gewoon windows opnieuw instaleren..:
04 maart 2007 11:02
djoey
probeer je windows installatie te herstellendus repareren.. je oude programma's blijve ndan behouden.. iig norton wel
dan staat je norton code gebeuren dr dus ook nog op
04 maart 2007 11:17
timenting
kan ook wel...maar mischien zit dr ook een virus op...?
04 maart 2007 11:47
mattuz
het was idd al voorgeinstaleert en kep geen ideej waar je dat vandaan moet halen die illegale sh!t....
en nee er sit geen virus op mij lijkt de illegale weg het best maar hoe??? ,, majaa mag er niet over praten...
05 maart 2007 16:01
louwrens
als windows voorgeinstaleert is staat hij volledig op de HDD op een andere partitie, die niet te formatteren te bewerken etc. valt
05 maart 2007 16:22
mattuz
dus wat moet ik doen...?
05 maart 2007 16:38
louwrens
herinner je nog dat in Deze Computer C: Lokaal Station en D: stond?
heb je ook een boekje bij je pc gekregen?
mss in DOS:
D:/ {enter}
komt er D:/ te staan
D:/setup(.exe) {enter} of D:?SETUP(.exe) {enter}
05 maart 2007 16:54
mattuz
hoe kom ik daar??
05 maart 2007 16:58
louwrens
euh goede vraag
volgens mij bij het opstarten F8 dan niet veilige modus, maar opdrachtprompt (is DOS)