niet slecht ding.
in die Sweex basic kast zit een standaard voedingkje die trekt onze dualcore 64X2 4600+ (overgeclockt naar 5000+) als een eitje:P
goede heb ik in mn pc he? weet niet eens als ie goed is of wel:S komt lauwe lucht uit, hij trekt het makkelijk
01 maart 2007 11:41
bj farmore
Ik heb nu een Q-tec 350W voeding er in zitten:S niet echt kwaliteit. Maar de computer zelf vraagt niet meer dan ongeveer 250W dus ik vind het een beetje raar aangezien ik deze voeding nog maar een jaar heb.
Maar ik zat sowieso al naar een andere te kijken, nu moet alleen nog me salaris binnen krijgen:)
Die Denmen spreekt me opzich wel aan, is volgens mij wel goed merk en niet al te duur.
01 maart 2007 11:48
denmen
weetje louwrens wat je dan een keer moet doen, een nieuwe voeding erin zetten en dan nog een x kijken, een vriend van mij die had ook een nieuwe voeding erin zitten en hij ging ineens een stuk sneller, vraag me niet hoe het kom maar miss leuk om te proberen om nog meer power uit je x2 te krijgen
01 maart 2007 11:49
bj farmore
Ik heb alleen het probleem dat ik niet weet hoe ik even een voeding van iemand kan lenen:S
01 maart 2007 11:49
blacksorcerer
Leuk dat jullie een totaal gesprek hebben over voedingen, maar de TS heeft het zelf er helemaal niet over gehad dat er ook iets mis was met zijn voeding. Er zat alleen een stekkertje wat los blijkbaar, maar het probleem lijkt iig opgelost: [quote=60467]
Gezien alle off-topic posts sluit ik het topic maar.