Vista start menu voor XP
februari 2007
-
revolutionBij recente uploads zie je vista start menu voo XP.. staan. Heeft deze iemand toevallig al uitgeprobeerd en heeft iemand mischien een paar screentjes ervan??
Als je deze installeert kan je m dan ook moeiteloos weer terugdraaien naar de oude start menu??
http://www.tweakwindows.nl/?p=tools&s=grafisch&id=32128 februari 2007 14:23 -
pauljJa dat kan. Met een knopje rechts in de taakbalk kan je het afsluiten:"grijs windows vlagetje" => "rechtermuisknop" => "Exit."
En je kan hem desinstaleren bij: "deze computer" => "programma's instaleren of verwijder", dan heb je gewoon weer je oude startmenu terug.
Persoonlijk vind ik er niks aan, veel te groot en niet mooi.
Plaatje:
Succes er mee. Groeten Paul28 februari 2007 14:42 -
louwrensik vind m ook niks
bah vet groot en lelijk28 februari 2007 14:50 -
bj farmorenu ik hem zie zou ik hem ook niet gebruiken... zit geen overzicht in.. helemaal niet praktisch:S28 februari 2007 15:34
-
deadlockKerels,, wie verzint het?? ->onpraktisch28 februari 2007 15:56
-
Account verwijderdIk vind het zeker niet op het menu van vista lijken! Deze is super lelijk terwijl die van vista mooi compact is en doorzichtig. Een van de pluspuntjes van vista..28 februari 2007 15:57
-
blacksorcererEr is tenminste iemand die zich de moeite heeft genomen om een menu (dat hijzelf wss wel mooi/pratisch/o.i.d. vindt) te uploaden, dus dan hoeft daar hier geen commentaar op worden geleverd.
Het gaat om de vraag of iemand wet of heeft ervaren of het goed terug te draaien is en of je er een screenie van kon maken.
Paulj heeft er tenminste fatsoenlijk antwoordt op gegeven, de rest is puur off-topic.
Als je commentaar puur op het geuploade wil geven, doe dit dan door het maar 1 ster te geven (die beoordeling hangt er dan aan vast), maar geef wel pas een beoordeling nadat je het zelf ook hebt geprobeerd, en niet alleen vanaf een screenshot gezien te hebben.
Terug on-topic nu, maar Revolution, ik geloof dat het antwoord voldoende is voor jou, en de beoordeling ervan, als je het gaat proberen zien we wss wel terug in het aantal sterren ;)28 februari 2007 16:26