Herhalende reboot bij het opstartscherm
februari 2007
-
jerrekehey!!
Weet er iemand wat ik moet doen met men pc ? als ik men pc opstart start deze telkens terug opnieuw op nadat ik dat scherm van windows xp heb gehad! na een paar keer start de pc zelfs niet meer op en moet ik hem ongeveer 5 min zonder stroom zette en dan doet die het weer! heel af en toe start hij gwn op! kheb men schijf al gescant en gedefragmenteerd, de register gekuist,... ! maar niets helpt! Hopelijk weet 1 iemand van jullie wat ik nu moet doen !!!
Alvast bedankt,
Jerre
[size=9][color=blue]Admin: titel aangepast, aangezien je titel nogal verwarrend was en onnodig aantal (10) uitroeptekens bevatte. Lees ook de regels van het forum.[/color][/size]28 februari 2007 22:06 -
louwrensoverhitting?28 februari 2007 22:15
-
jerrekenee, da kan ni want het is 's morgens pas dak hem aan zet zonder dat die 's nachts heeft gedraaid dus of 's avonds na school dus dan draait die ni over dag !28 februari 2007 22:34
-
louwrensje wilt niet weten hoe snel een processor op kan warmen.
ik had op een avond een filmpje gekeken , had pc ergens anders neer gezet om 4.0CH geluid te krijgen,
toen ik klaar was met kijken had ik mijn pc en beeldscherm weer trug gezet, was het draadje van de koeler naar het moederbord tussen de koelbinnen gekomen.
waardoor de koeler niet draaide maar het ledje wel:p
speedfan wordt bij mij standaard opgestart, dus ik gelijk kijken wat voor temp hij was.
het begon te meuren, dus ik kijken hoe warm ie was, tot mn schrik 59graden:P
dus ik naar de koeler kijken stond ie stil :p
draadje tussen de koelvinnen weggehaald en de temp zakte.
ik heb deze koeler
en uitval na een paar minuten, is een typisch overhitting
binnen 2 min kan de temp zo omhoog gaan28 februari 2007 22:48 -
jerrekemja kweet zeker dat het niet door oververhitting komt want de 2 ventilators werken echt nog goed dus28 februari 2007 22:58
-
louwrensde koelers kun je wel horen
stof he die hoor je niet, merk je wel!28 februari 2007 23:08 -
jerrekemja kzal morgen eens zien maar kdenk niet dat het daar aan ligt hoor28 februari 2007 23:14
maart 2007
-
denmenik heb meerdere pc's op me kamer om tweaks te testen maar ik heb dit probleem ook al een keer gehad. Ik heb het opgelost door systeem herstel van me computer. anders moet je bij je booten even F8 intoetsen en dan laaste werkende gebruikersinstellingen. Anders moet je het met behulp doen van de windows cd01 maart 2007 10:54
-
jerrekeweet er nog iemand anders een oplossing voor dit probleem ? :s :s :s :s
kkom er echt niet uit !!!
Help Me !!!04 maart 2007 22:40 -
denmenhet enigste wat ik je kan adviseren is je windows te repareren. dat doe je door de windows schijf erin te doen. te laten lezen van de cd. dan krijg je een menu waar je kan kiezen het instaleren of het repareren. hij repareer je windows dan wel, als je dit niet wil kan je eventueel ook nog windows opnieuw instaleren. als er kostbare data op staat zou ik als ik jou was windows op dezelfde partitie instaleren maar NIET formateren dat doe je als volgt,, je laat hem van de cd af laden, als hij geladen is moet je windows instaleren doen , ga akkoord met de voorwaarde en dan kijk hij naar vorige versies van windows je druk dan op esc(niet herstellen) en dan vraag hij welke partitie je hem wil hebben, dan kies je bijv. c en dan krijg je het volgende menu en daar staat in Ntfs formateren snel of normaal of fat32 snel of normaal en geen wijzigingen toebrengen, kies voor de laatste zodat je alle data die op die partitie staat nog behouden blijf, hoop dat het lukt anders hoor ik het nog wel;)04 maart 2007 23:12