blacksorcerer
Het lijkt me dan toch dat je ook de software moet draaien die de vitualizatie mogelijk maakt en alles met je hardware regelt?
Er zijn wel OS'en (vrnl Linux versies) die zonder HDD gedraait kunnen worden op CD of DVD, van vituele images heb ik dat toch niet gehoord, of je zou al een speciale boot-cd moeten kunnen maken van waaraf je op een laag niveau een vitualisatie programma zou kunnen draaien van een image die op je hdd staat...
Lijkt me toch net iets beter om de normale software te draaien, maar op een helemaal uitgekleed OS o.i.d. zodat je bijna geen resources gebruikt, die je dan op een aparte partitie of zelfs (externe) schijf zet.
Verder zie ik niet direct in waarom je anders virtueel zou draaien, als het net zo goed ook echt gedaan kan worden, want nu zou constant een floppy of cd bezig zijn met het draaien van het virtualisatie programma, wat mij ook een vertragende factor lijkt.
Ik kan iig niet zo snel zien of er software voor is, en de mensen die het eerder vroegen op fora kregen allemaal een negatief antwoord, waarin stond dan bijv. VMware toch echt de host-OS nodig had om te kunnen draaien en de virtuele OS goed te draaien met de benodigde drivers etc.
05 maart 2007 14:58