[offtopic]@ 2651sb, je moet je gegevens mischien wat uitgebreider in je profiel zetten dan is het ook handiger om je te helpen. Zoals je grafische kaart even vermelden en het juist aantal mbram, want met zo weinig mbram kan je windows XP (98 mischien wel?)niet vloeiend (of supersnel zoals jij het zegt)laten lopen. En het aantal 163 mbram bestaat niet eens dus dat klopt niet.
Kijk even bij -> rechtermuisknop op Deze Computer(onder start) -> eigenschappen.
Daar staat je processor en je mbram, voor nog meer moet je dan kijken onder hardware-> apparaatbeheer.
en voor je grafische kaart:
bureaublad -> rechtermuisknop -> eigenschappen -> instellingen -> geavanceerd -> adapter
daar staat vervolgens welke grafische kaart jij hebt.
update: ik bedenk met net dat je wel een onboardvideokaart kunt hebben die dus van je mbram pakt, maar als dat zo is kun je denk ik niet flip 3d draaien. Dan is je computer er denk ik niet goed genoeg. [/offtopic]
06 maart 2007 15:46
chrisjexp
ik heb hem net geinstalleerd en hij werkt goed, wel met een redelijke videokaart (zeker niet de beste) alleen msn pakt hij niet mooi in zijn 3d projectie, maar ja msn is per definitie toch een klote programma.
06 maart 2007 18:00
peterjancracker
Bij mij werkt het ook perfect,
en heb doorsnee computer(wel met meer geheugen dan 2651sb)
08 maart 2007 14:54
xp 2
Het is mooi, maar de echte vista is toch mooir
08 maart 2007 18:55
gerbenkwakkel
Ja het is leuk en mooi, maar niet echt mijn smaak:P
Want hij werkt volgens mij alleen 256MB en hoger;)
En inderdaad 163MB bestata niet!
08 maart 2007 19:06
revolution
Ik heb het programma'tje geupload en bij mij werktie prima.. ik heb overigens 512mb en ati radeon 9700.. en dat op een laptop doess
Mjah het is maar een kopie van de echte flip 3d van vista dus.. wees blij met wat je kunt krijgen
08 maart 2007 19:46
chrisjexp
ik heb een 128 mb videokaart en geen enkele problemen
En who needs Vista, over 2 jaar is er toch een nieuwe versie