ik heb nu een video driver geinstaleerd via de site van mijn fabrikant ben ik nu van die fout meldingen af??
06 maart 2007 22:56
leviathan
Ligt eraan, als de fout in je vga-driver zat, waarschijnlijk wel, anders niet. Het is namelijk wel zo handig om eerst de bron van het probleem te vinden.
06 maart 2007 22:57
henniemix
ZIjn er misschien dingen die je de laatste tijd nieuw aangesloten hebt. Daar zit namelijk vaak het probleem! Omdat die drivers misschien al verouderd zijn die er bij het pakket zitten, is het verstandig om wanneer je nieuwe hardware aansluit te kijken naar nieuwe drivers. Zoals gezegd zijn deze altijd te vinden op de site van de fabrikant. Als het probleem in je videokaart zit, grote kans dat je dan naar ??n van de volgende sites moet:D
ik heb niks er aan gedaan ik heb een laptop. Ikheb een tijdje terug mijn laptop opgestuurd omdat ie kapot was ik kreeg helemaal geen beeld enzo dus hun hebben waarschijnlijk nieuwe hardware geinstaleerd.... en ik heb nu nog een probleem ik kan mijn computer niet meer reseten via F11 het lijkt wel of het er niet meer op staat.