ik ken iemand die nogal een vervelend probleempje heeft.
Nu, ze gaat norton 2006 maar die is dus verlopen. Ze wou niet verlengen en kocht
daarom een nieuwe versie van aan van G-Data. Nu, om G-Data te installeren was je verplicht
SP2 te hebben. Voordien had ze okal problemen met SP2 want dan liep er altijd wel iets mis.
Ze heeft nu opnieuw geprobeert en G-Data geinstalleerd. Norton was perfect verwijderd,
dus daar zijn geen problemen.
Nu, haar computer kan nu geen printer,scanner of USB herkennen. Wat moet ze doen?
[offtopic]
Wrm vraagt ze het hier dan niet zelf?
Nja, ik had et beloofd voor haar te regelen maar het lukt me niet.
Vandaar ik hier even vraag :p
[/offtopic]
mvg,
Sparky
07 maart 2007 18:54
ryan
Drivers voor XP sp2 downloaden?
Gewoon op google de naam van de fabrikant indrukken; en dan op die site support of zo iets ;)
-Succes-
07 maart 2007 19:01
sparky
[quote=61146]
Drivers ?
Dat hij USB-aparaten niet vind is toch wel heel vreemd.
Heb je daar dan drivers voor nodig? (a)
07 maart 2007 19:41
gerjan
je hebt geen drivers nodig om ze te vinden maar een printer moeten wel drivers bij om hem te laten werken
07 maart 2007 19:47
louwrens
SP2 is juist belangrijk voor XP, er zijn veel dingen verbeterd en bugs weggehaald.
wat zijn de specs van haar pc?
07 maart 2007 20:34
easyboarder
voor een printer heb je drivers nodig om hem te late werken, niet om hem te herkennen.
uhm, ze kan ze cd van Windows xp er eens ihn doen en haar installatie laten repareren. Scheelt soms veel, vooral bij dat USB probleem. Hoe heb je norton verwijderd? als je het via software verwijderd heb je altijd nog iets van norton op je pc staan. Daarom heeft symantec daar iets op bedacht, namelijk:
Dit programmatje haalt norton compleet weg. Dit KAN het probleem zijn. Probeer anders die reparatie eens.
07 maart 2007 20:45
louwrens
Norton sucks
wel handig progje, voor mensen die van Norton afwillen
07 maart 2007 20:47
easyboarder
inderdaad, haalt echt 10x meer wegin de winkel waar ik werk zijn ze ook fel tegen norton, en met rede, een pc krijgt een snelheidsboost van minstens 40% als norton eraf is.
07 maart 2007 21:02
leviathan
[quote=61151]Ja, zelfs USB poorten hebben drivers nodig.
07 maart 2007 21:09
easyboarder
maar bij SP2 zitte die er al bij.
in win98 bijvoorbeeld niet.
07 maart 2007 21:40
sparky
Het gaat helemaal niet over norton hoor.
ERvoor was eral een formatje.
08 maart 2007 19:59
sjz
[quote=61176]
Natuurlijk! Als het USB-poorten zijn die op je moederbord zitten, dan moet je hiervoor drivers installeren (meestal zijn het moederborddrivers: alles in 1 mooi pakje: usb, lan, etc)
Meestal werken de USB-poorten vrijwel meteen, omdat XP aardig wat types mobo's "ondersteunt"
Wat je printer betreft, die drivers kan je best ook installeren. Meestal heeft Windows drivers beschikbaar...