Als je de kaart kunt vervangen dan is die niet geintergreerd in het moederbord, en kun je wel aparte drivers nodig hebben. XP is normaal zo dat die dat herkent en dan automatisch installeerd, maar dat doet die dus nu niet. Dus ik zou nieuwe drivers voor de kaart downloaden en die installeren, je weet toch wel wat voor kaart je hebt:|?
15 maart 2007 17:15
timenting
dat heeft ie toch al gedaan...volgens mij.?
15 maart 2007 19:59
bj farmore
Jah.. sorry een beetje overheen gelezen... ik had het eerste stukje nog in me hoofd dat hij zei dat er geen software voor nodig was. Maar je hebt recent ook niks in je bios veranderd ofzo?? Want met bijv. overclocken kun je de snelheid van de sloten ook verhogen wat heel slecht is voor je kaarten die je hebt aangesloten.
15 maart 2007 20:30
timenting
ik denk dat je hem gewoon open moet maken je kast dan . en de kaart moet vervangen ga er anders mee naar een winkel en dan kunnen hun hem wel even testen neem ik aan.
15 maart 2007 21:15
revolution
Ik wil de kast gaan open maken maar jullie moeten mij vertellen of het handig is want de pc is nog gesealed, als de seal breekt dan heb ik geen garantie meer.. maar ik ga m tog niet meer opsture ofso alleen vanwege die stomme kaart? en er zitte wat gevoelige bestanden op mijn pc ik zou me pc (aangezien het mijn werk pc is) niet zomaar aan een onbekende willen geven, zodat hij of zij het kan inzien??