Beste mensen,
Ik heb weer een uitermate irritant probleem wat zich voordoet.
Ik stond vanochtend op om mn mail te checken (outlook) en hij gaf aan dat ik geen internet heb. Ik maak verbinding via draadloos netwerk wat ik heb via de experia box van KPN. Ik keek in mn system tray.. en zag dat me draadloze netwerk icoontje verdwenen was. Ik zag alleen de normale icoontje waar een kruis doorheen was.. met die 2 computertjes.. maar dat is voor draad.
Dus ik naar configuratie scherm > netwerkverbindingen > zie je dit:
1394 verbinding die staat aan
Lan-verbinding waar een kruis doorheen staat.
Ik kan de draadloze netwerkkaart ook niet vinden in het apparaatbeheer!!
en normaal staat hier mijn draadloze netwerk icoontje bij.. maar die is mooi verdwenen
Hoe kan ik mijn draadloze internet weer terughalenn???? Ik heb systeem herstel geprobeerd maar hoe verder ik terug ging in de tijd mislukte mijn herstel omdat er geen wijzigingen in het systeem werden aangetroffen zodoende de herstel.
Verder heb ik naar drivers gezocht. Volgens de Fujitsu Siemens Driver update heb ik de nieuwste drivers geinstallerd.
Op het internet heb ik gezocht en kwam ik dit tegen een zelfde forum over het probleem maar daar kwam geen oplossing voorhande:
http://forums.zita.be/showthread.php?t=124943
Ik zit nu ondertussen op de bedraadde LAN maar dat is niet de bedoeling, dit is mijn werk pc en ik hou niet zo van draaden in de kamer. Zou t zo kunnen zijn de gewoon de interne draadloze netwerkkaart kapot is?