zoals jullie waarschijnlijk al weten kan je fraps gebruiken om ingame filmpjes op te nemen.
Ik heb nu de geregistreerde versie, maar als ik hem open gebeurt er niks. Bij processen staat die daar voor 1 sec en dan verdwijnt die weer :S, mijn firewall kan hem niet blockeren omdat fraps bij de uitzonderingen staat. ik heb het programmatje naar iemand anders gestuurd en daar werkte die wel :S
weet iemand hoe ik dit kan oplossen ???
bvd
18 maart 2007 10:58
leviathan
Al een herinstallatie geprobeerd? Grote kans dat er iets mis is met je installatie.
18 maart 2007 11:20
arminz
herinstallatie heeft ook geen zin
18 maart 2007 11:50
masterwillems
je moet wel eerst een key binden zodat als je daar op klikt dat hij dan gaat opnemen, (bv F9) dan gaat hij recorden (dan word de fps teller rood) als je wilt stoppen moet je weer op die key drukken dan word de fps teller weer geel.
zo heb ik hem staan: KLIKJE
18 maart 2007 12:04
louwrens
1 nadeel vind ik dat fraps het filmbestand zo groot maakt
18 maart 2007 12:11
masterwillems
dat moet je dan erna verkleinen dmv windows movie maker...de reden waarom hij hem zo groot maakt is ook omdat hij het gelijk moet opslaan en dan weinig tijd heeft om het te comprimeren.
18 maart 2007 12:21
arminz
[quote=61900]
ja maar ik krijg dat hele schermpje geneens :S dus heeft geen zin om op F9 te gaan drukken
18 maart 2007 12:28
ali
Op de website staat dit: Requires Administrator rights
Heb je dat wel?
18 maart 2007 12:49
arminz
ja ik dat heb ik ja :S
EDIT: ik heb op een andere partitie windows vista ultimate staan maar daar doet hij het wel en met dezelfde virusscanner, wel beetje vreemd vind ik
Ik had het zelfde probleem en het is opgelost door REGEDIT alles van fraps te verwijderen, want waarschijnlijk heb je ooit de trial gehad en die moet volledig weg zijn en vervolgens met trial remove.
07 april 2007 16:00
mattnl
Heb je eerst de trail geinstalleerd? dan kan de geregistreerde versie niet werken.. ik heb geen idee waarom..
als je nog een goede game recorder nodig hebt .. ga dan naar GameCam
Gamecam www.planetgamecam.com
07 april 2007 16:28
danox!
Kijk eens even bij Rome Total War in dit forum want ik heb een probleem aub kijk bij games en dan rome total war
07 april 2007 17:10
arminz
[quote=62925]
ik heb net verwijderd, maar hij wil nog steeds niet openen, wel heel erg vreemd :S
07 april 2007 19:52
spiky606
haha dit is eigelijk lachen je hebt een trial gedownload je hebt die gebruikt en je hebt hem dan gekraakt
ik moet u nu meedelen ik heb hetzelfde gedaan en ik had hetzelfde probleem dus dit is wat ik gedaan heb
trug geformateerd=> gekraakt versie van fraps geinstaleerd => serial ingegeven
ik ho0op dat dit lukt
mvg spiky606
15 april 2007 10:07
mattnl
[quote=61888]Heb je eerst de trail geinstalleerd? dan kan de geregistreerde versie niet werken.. ik heb geen idee waarom..
als je nog een goede game recorder nodig hebt .. ga dan naar GameCam
Gamecam www.planetgamecam.com
[color=blue]Admin: geen dubbelposts maken, vooral nu lijkt het nogal op reclame (spam) wat je voor dat progje maakt... [/color]
15 april 2007 10:09
louwrens
@Mattnl: je hoeft er geen dubbelpost van te maken
15 april 2007 14:00
mattnl
[quote=63513][...]
Admin: geen dubbelposts maken, vooral nu lijkt het nogal op reclame (spam) wat je voor dat progje maakt...
Hoezo dubbelpost.. nu doe je het zelf;):P
[color=blue]Admin: als je kijkt wie post heeft ge-edit is dat een admin (ik) en niet Louwrens. Nou gewoon ophouden en volg onze regels, ongeacht hoe oud je bent. [/color]
15 april 2007 14:50
paul
Gebruik je Widows Vista?
Dan moet je hem laten uitvoeren als administrator en bij configuratie Windows XP sp 2.
en.... jij zegt dat je dat schermpje niet krijgt, komt dat misshien omdat instelingen zo staan dat hij gelijk naar de taakabalk verdwijnt dus rechts onderin..?
15 april 2007 16:55
arminz
[quote=63494]
nee ik heb helemaal geeen enkele trial geinstalleerd voor dat ik de complete versie erop zette.
@Paul: zal ik zo is doen ;).
En dat hele schermpje krijg ik gewoon niet. Hij verdwijnt niet ineens naar de taakbalk ofso. Hte ligt niet aan de instellingen want ik kan hem niet opstarten dus heb ik niks aan die hele instllingen gedaan. Ik klik gewoon op het icoontje en dan zie je ff dat die laadt en daarna verdwijnt hij weer.