Heb je eerst de trail geinstalleerd? dan kan de geregistreerde versie niet werken.. ik heb geen idee waarom..
als je nog een goede game recorder nodig hebt .. ga dan naar GameCam
Gamecam www.planetgamecam.com
07 april 2007 16:28
danox!
Kijk eens even bij Rome Total War in dit forum want ik heb een probleem aub kijk bij games en dan rome total war
07 april 2007 17:10
arminz
[quote=62925]
ik heb net verwijderd, maar hij wil nog steeds niet openen, wel heel erg vreemd :S
07 april 2007 19:52
spiky606
haha dit is eigelijk lachen je hebt een trial gedownload je hebt die gebruikt en je hebt hem dan gekraakt
ik moet u nu meedelen ik heb hetzelfde gedaan en ik had hetzelfde probleem dus dit is wat ik gedaan heb
trug geformateerd=> gekraakt versie van fraps geinstaleerd => serial ingegeven
ik ho0op dat dit lukt
mvg spiky606
15 april 2007 10:07
mattnl
[quote=61888]Heb je eerst de trail geinstalleerd? dan kan de geregistreerde versie niet werken.. ik heb geen idee waarom..
als je nog een goede game recorder nodig hebt .. ga dan naar GameCam
Gamecam www.planetgamecam.com
[color=blue]Admin: geen dubbelposts maken, vooral nu lijkt het nogal op reclame (spam) wat je voor dat progje maakt... [/color]
15 april 2007 10:09
louwrens
@Mattnl: je hoeft er geen dubbelpost van te maken
15 april 2007 14:00
mattnl
[quote=63513][...]
Admin: geen dubbelposts maken, vooral nu lijkt het nogal op reclame (spam) wat je voor dat progje maakt...
Hoezo dubbelpost.. nu doe je het zelf;):P
[color=blue]Admin: als je kijkt wie post heeft ge-edit is dat een admin (ik) en niet Louwrens. Nou gewoon ophouden en volg onze regels, ongeacht hoe oud je bent. [/color]
15 april 2007 14:50
paul
Gebruik je Widows Vista?
Dan moet je hem laten uitvoeren als administrator en bij configuratie Windows XP sp 2.
en.... jij zegt dat je dat schermpje niet krijgt, komt dat misshien omdat instelingen zo staan dat hij gelijk naar de taakabalk verdwijnt dus rechts onderin..?
15 april 2007 16:55
arminz
[quote=63494]
nee ik heb helemaal geeen enkele trial geinstalleerd voor dat ik de complete versie erop zette.
@Paul: zal ik zo is doen ;).
En dat hele schermpje krijg ik gewoon niet. Hij verdwijnt niet ineens naar de taakbalk ofso. Hte ligt niet aan de instellingen want ik kan hem niet opstarten dus heb ik niks aan die hele instllingen gedaan. Ik klik gewoon op het icoontje en dan zie je ff dat die laadt en daarna verdwijnt hij weer.