Oja het kon ook, Program.exe zijn, ik heb het zelf nog niet getest hoor het stond oop een site.
17 april 2007 17:15
ikkus
Ik heb ff voor je op google gezocht met de zoekterm "rename explorer.exe progman.exe" en kwam hier uit bij het gedeelte windows versie verandereren: [url]http://www.members.lycos.nl/zippo/School%20pesten.html[/url].
Het kan nog wel kloppen wat er staat alleen ga ik het niet testen:P.
17 april 2007 17:21
louwrens
@Ikkus: jij bent wel bang dat je je pc molt cker?:p test je wel eens wat op je pc of laat je dat anderen doen?:p
17 april 2007 17:27
ikkus
Ik test alleen op mijn PC's als ik er wat aan heb of wat mee bereik:P Anders loop je alleen maar onnodig risico. Wel leuk is om voordat je de PC herinstalleert allerlij dingen ermee te doen. Maar mijn PC's zijn daar nog niet aan toe:P
17 april 2007 17:30
vosruben
Ikkus als je toch nooit iets met een goede computer iets wilt uitproberen, is dit wel een goed programmatje VMWare Player is een virtuele pc (gewoon een programmatje op je echtte pc) waar je alles op kunt testen en het is niet op je goede pc
Ik ken dat programma wel:P
Ik gebruik dan liever Virtual PC 2007, daar kan je ook Windows in instaleren, welke versie dan ook. VMware player is de freeware versie van VMware Workstation. In VMware Workstation kan je ook dingen instaleren. In VMware player moet je kant en klare VMware bestanden hebben want daat kan je geen besturingssysteem instaleren.
17 april 2007 18:00
bj farmore
[quote=63628]
Ik betwijfel het daarom ook of je dan wel bestanden kunt aanpassen, aangezien je er een kant en klaar bestand ingooien. Als je het veranderd zou je dus ook het kant en klare bestand moeten veranderen en volgens mij is dit niet mogelijk.
Ik heb wel eens Linux in VMware gedraaid maar het mist toch iets van een echt besturingssysteem, maar voor een keer uitproberen is het wel leuk:).
17 april 2007 19:07
djoey
k za lt zo wel eens testen
maakt me niks uit of k windows moet herinstallen
k ga nu rebootenlaat t zo weten hoe t ging.. als t niet meer werkt laat k t weten vanaf andere pc.. [/edit]
[edit]verschillende keeren geprbeerd.. geen verschil.. dus.. wat op die site staat is nu bewezen als NEP
btw. waarom durft niemand van jullie dit aan ? we zijn hier toch bijna allemaal redelijke tweakers e.d. ? dus nou en dat je systeem ff plat lig. komt heuw wel goed hoor :P[/edit]
17 april 2007 20:42
xp 2
:p ik durf het wel aan :p
Mijn Pc wordt toch elke 48uur geback-upped naar onze server ;)
Maar vermits het niets doet ga ik het niet proberen
17 april 2007 21:07
bj farmore
Ik heb geen zin om binnenkort weer me pc opnieuw te installeren, laatst net gedaan. Moet ik weer een backup van een 30 Gig maken... en daarnaast heeft het ook geen nut, dus is er geen reden voor mij om me pc te verkloten.