-
knarfiej101
Ik had hier pas ookal een topic overgehouden. Maar ik heb nu 500 euro te besteden. Verdiend met werken,,, dus wat dachten jullie van dit systeem
?Moederborden Socket 775 -ASRock 4CoreDual-VSTA
?Harddisks 3,5 inch SATA -Hitachi Deskstar T7K250
?Cardreaders - -Silverstone FP34
?Floppy-drives - -NEC Floppydrive
?Behuizingen Midi Tower -Arctic-Cooling Silentium T2 Pro
?DVD-drives IDE -AOpen DH16D1P
?Toetsenborden - -Logitech Cordless Desktop EX110?CPUs Socket 775 -Intel? Pentium? 4 650
?DVD-reWriters Serial-ATA -Samsung SH-S183L
?Geheugen DDR2-800 -Buffalo 1 GB DDR2-800
?ATI RADEON 9550 agp kaart
30 maart 2007 13:48
-
blacksorcerer
Voor surfen, msn en word is dat dikke overkill... voor BF2142 te spelen is dit echter een slechte pc.
M.a.w. leg ff uit waarvoor de pc zal dienen en of je (en waarom) wel of niet aan een dual core proc. hebt gedacht?
Mocht dit al in dat andere topic staan, zet dan even een link naar dat topic in de topicstart ;)
[size=8]Maar ga niet direct voor iedere 50 euro die bij je budget komen een nieuw topic openen, want dan zul je vast begrijpen dat ik niet alleen de oude topics, maar ook de nieuwe zal sluiten.[/size]
30 maart 2007 15:04
-
knarfiej101
deze pc dient als huiswerk en games pc. Ik wil er in het begin nog geen zware spellen meespelen, want dat kan de videokaart niet aan. Ik mag nu nog geen nieuwe videokaart kopen van mijn ouders. En ik kies voor deze processor omdat die speciale technologie heeft waardoor programma's denken dat het 2 processoren zijn.
30 maart 2007 16:53
-
blacksorcerer
Hyperthreading heet dat, en het bestaat al erg lang. Het is echter niet zo (oftwel, het heeft niet zoveel rekenkracht) als een dual core processor, en prijs/prestatie verhoudingsgewijs is het momenteel verstandiger een dual core te kopen
Kijk eerst eens wat rond hoe dat zit met die dual cores t.o.v. P4's met Hyperthreading, en kijk vooral naar benchmarks van multi-tasking (huiswerk/office/msn etc.) en uiteraard gaming ;)
30 maart 2007 17:20