ik krijg telkens een foutmelding met buffer overrun detected c:/windows/explorer.EXE
Weet iemand hoe ik dit wegkrijg?
31 maart 2007 08:49
ali
Installeer laatste updates van MS enzo
Daarna download je RegCure van http://www.regcure.com/
Je kunt ook een free scan proberen ;)
31 maart 2007 10:47
givo
Nee dat lukt ook niet. weet iemand anders nog iets?
31 maart 2007 19:34
blacksorcerer
Givo, op TweakWindows.nl wordt (zoals in de regels staat) van je verwacht dat je eerst zelf zoekt naar een mogelijke oplossing van je vraag. Echter zie ik dat niet terug in je topicstart, waar overigens verder ook niet veel info verder in staat, zoals een tijdstip waarop dit steeds gebeurt, of dat het volledig willekeurig is.
Begin bijvoorbeeld maar eens bij [google=%22buffer+overrun+detected%22+explorer.exe]
daar zie je dat er al meer mensen zijn (geweest) met eenzelfde probleem (en oplossing)
31 maart 2007 19:48
givo
dacht je dat ik dat nog niet had gedaan
31 maart 2007 19:51
blacksorcerer
Ik kan dat niet raden he... als ik nergens in je topicsstart zou zien wat je zelf al gezocht en geprobeerd/gedaan had, zou dat al een stuk opschieten.
Nu krijg ik het idee: dit is mijn error, lossen jullie het maar op... ;)
We willen best helpen, maar wat meer input en inzet van jouw kant willen we natuurlijk ook zien
31 maart 2007 19:58
givo
Ik heb heel google al afgezocht maar ok ik zal het nog wel verder proberen
31 maart 2007 20:13
chrisjexp
Als je die RegCure je register laat repareren terwijl je windows transformation pack 6.0 op je pc hebt staan
zou je dan in problemen kunnen komen?
31 maart 2007 20:49
blacksorcerer
Heb je iets van Norton op je pc staan?
Als ik de google resultaten bekijk, komt vooral naar voren dat het verwijderen van NAVHelp (onderdeel daarvan) of, als het dan nog niet lukt, complete Norton product het probleem oplost.
(Norton is van Symantec, maar ik weet niet of andere producten van hun, zoals McAfee ook een dergelijke NAVHelp hebben, of dat probleem kunnen veroorzaken)
Probeer eens of je de melding ook krijgt als je de netwerkkabel een tijdje uit je pc laat?