Wat doet Windows vista server pack 2 percies ik zie wel dat hij goed beordeelt is maar me computer doen het net sinds 2 maanden weer dus ik gaa nu ff wat voor zichter met dat soort dingen om..
dus kan iemand mij vertellen wat dit doet..?
GrtZ. MattuZ
04 april 2007 12:30
blueboxe
dit is een visual style en kan in windows xp het uiterlijk van je pc veranderen, in dit geval dus in windows vista.
04 april 2007 14:58
leviathan
Het is idd niet echt duidelijk. Het plaatje kan je misschien op weg helpen, maar van de titel moet je het niet hebben...
Ik vind dat er naar veel content op deze site wel eens kritisch gekeken mag worden, sommige dingen zijn gewoon t? onduidelijk, andere dingen heb ik weer in de verkeerde categorie gezien.
04 april 2007 15:06
bj farmore
[offtopic]Ben het wel wat met Leviathan eens.. voorbeeldje: bootbis staat 2x op de site als, als dat nou werd samengevoegt tot 1 dan werd het weer wat redelijker. En ik zie soms ook slechte uitleg waarvoor het nou gebruikt kan worden, of hoe het gebruikt moet worden. Zoals voor sommige skins heb je wel een extra programmatje nodig, maar dat word volgens mij ook nergens vermeld.[/offtopic]
04 april 2007 15:12
mattuz
Maar heeft iemand er al ervaring mee wat er gebeurt al je dat progammatje instaleert spryware ofsoo iets..?
04 april 2007 16:24
Account verwijderd
Het is geen programma, het is gewoon een style die je moet selecteren in windows xp na het downloaden..
04 april 2007 16:30
ikkus
Het is wel een programma in dit geval.
In het zip bestand zit een .exe bestand.
Het is duidelijk geen self-extractor.
En ik vind idd dat de naam van de skin nergens op slaat.
04 april 2007 16:39
mattuz
maar nu weet ik nog niet of er spyware of iets in zit:P
04 april 2007 18:35
xp 2
Nou, probeer het eens zou ik zeggen :p
Of gooi de naam van die exe eens in Google
04 april 2007 18:54
mattuz
Geen spyware etc maar het ziet er lang niet zo goed uit als op het plaatje..
04 april 2007 21:54
louwrens
dat plaatje lijkt wel gewoon een screenshot in Vista
04 april 2007 22:22
revolution
yep gewoon onzin, doet waarschijnlijk niets met je pc.. maar is gewoon screenshot van vista toen het nog in de beta fase was.. mjah er zijn genoeg andere vista styles... deze kun je gerust overslaan