Ik heb 2 maanden geleden Windows XP sp2 geinstalleerd en geactiveerd, nu wil ik programma's (IE7, WMP11) downloaden van de site van MS.. Nu zegt hij dat ik geen legitieme microsoft software heb..
Ik had die windows bij mn computer gekregen... help pleas?
ik heb m echt legaal bij de comp gekregen, maar die site van MS zegt dat mn kopie niet legaal is.. is er niet iets wa tik kan doen..?
09 april 2007 21:26
blueboxe
dan moet je met de leverancier van je pc contact opnemen, daar hebben ze wel een oplossing
09 april 2007 21:58
caspar
Da's raar, ik moet toegeven dat mijn CD's iets minder legaal zijn en dat ik er nooit problemen bij had bij XP. Bij Vista gewoon een programma er over heen en hij is geniune.
Dit mag niet, maar ik bedoel.. met Windows XP nooit problemen gehad!
10 april 2007 12:05
arminz
ik heb hier wel een programmatje voor ;), het is niet legaal maar je kan wel je CDkey veranderen zodat die wel legaal wordt. Moet je maar ff een pm sturen of mij toevoegen op msn ;)
10 april 2007 12:46
blacksorcerer
Het lijkt mij toch, dat als je een legaal product koopt, je ook wil dat het zonder problemen en omwegen normaal zal werken.
Dus de TS moet nogmaalds contact opnemen, als hij ook kan bewijzen de aankoop legaal te hebben gedaan.
Tenzij hij een speciale beperkte licentie zou hebben gekocht destijds die maar een bepaalde tijd gold, of die gelimiteerd was tot 1 pc en daarbij ook naar hardware werd gekeken ofzo, maar dta lijkt me sterk.
Dat ze je een Genuine kit willen aansmeren van 140 euro is natuurlijk belachelijk, aangezien dit puur voor mensen met een illigale windows is, die alsnog een legale key willen kopen en gebruiken.
Je zou ze aan de telefoon kunnen vragen hoe ze willen dat jij dan aantoont dat je het product hebt gekocht (scan van bonnetje en het serial plaatje bijv.)
10 april 2007 13:16
vosruben
weet wat het probleem is!!
bij mij zegt die ook de hele tijd u heeft geen legitimatie maar dan moet je je opnieuw laten valideren en als je dat hebt gedaan dan vraagt die het bij de volgende download weer mis komt het omdat je geen extern microsoft download geheugen hebt
hier een directe link voor de [url]http://www.microsoft.com/Genuine/downloads/Validate.aspx?displaylang=nl&sGuid=05cefd89-e7cb-42eb-9520-b38531b0947f[/url]
dan moet die het als het goed is doen
16 april 2007 17:08
mattnl
ik had al een crack, dit is niet legaal, maar ik zie geen andere manier dan cracken.. ik zal hier voorlopig nu niet meer over praten..
@ admins/mods: slotje:P
16 april 2007 19:37
vosruben
en als die het weer niet doet moet je gewoon opnieuw valideren en vaak zit er ook een validatie in het programma zoals bij WMP 11
16 april 2007 19:53
leviathan
[quote=63571]Euh natuurlijk kun je wel andere dingen doen, bijvoorbeeld contact opnemen met je leverancier, zoals al meerdere keren voorgesteld is. Moet je de beste mogelijke oplossing negeren?