Ik ben nieuw hier en zal me ook even aan jullie voorstellen. Ik ben Mari?lle, 34 jaar en kom uit het hoge noorden. Ik ben graag op de pc bezig met vanalles en nog wat.Na een maandje Vista ben ik toch maar weer teruggegaan naar XP.Helemaal leeg en kaal,besloot ik om XP een beetje naar mijn eigen wensen aan te passen.Tijdens mijn zoektocht op internet naar leuke/handige aanpassingen kwam ik uit op deze site. Erg mooi en overzichtelijk.Ik denk dat ik hier wel op de goede plek zit.
Groetjes
Mari?lle
09 april 2007 22:13
xp 2
Whoow, de 2e vrouw op tweakwindows volgens mij :p
Die zijn hier erg zeldzaam...
Tot nu toe was er 1, maar die is nooit actief geweest
Toch welkom ;)
09 april 2007 22:32
louwrens
@Xp 2: dit is dan de 3de volgens mij, voor die Maartje was er nog 1 of 2
Welkom hiero:D
je hebt blijkbaar de regels ook al gelezen?
hoeft Blacksorcer of een andere mod/admin het niet meer te doen:p
09 april 2007 22:34
xp 2
Deze
en Deze
Zijn de enige volgens mij, een Pegasus dan nog
EDIT: en hier: ook.
[offtopic]Nu niet meer :p[/offtopic]
09 april 2007 22:37
louwrens
[offtopic] je doet 2x dezelfde:P[/offtopic]
09 april 2007 22:38
gerjan
Hey,
Welkom!
09 april 2007 22:43
blacksorcerer
Mari?lle, welkom op TweakWindows.nl!
Onderaan de pagina vindt je nog enkele handige links, naar o.a. de Help en de Regels
Veel plezier en hulp toegewenst op het forum!
Zelf een tweak, wallpaper etc. uploaden is op TweakWindows tevens mogelijk.
[offtopic]@Louwrens & XP 2: stop maar met kissebissen over het aantal vrouwelijke leden, dat zijn er namelijk behoorlijk wat hoor (natuurlijk niet echt actief op het forum, maar wel lid...)
De verdeling in ICT-land is nou eenmaal wat scheef, maar we proberen het al wat aantrekkelijker te maken door aantrekkelijkere jongens (h) ;)[/offtopic]
10 april 2007 00:33
xp 2
[offtopic]Blacksorcerer ! Schaam je [quote]vindt je[/quote]:p:p[/offtopic]
10 april 2007 10:16
sparky
[quote=63081]
aantrekkelijke jongens? Dan heb je het vast over mij? (a)
Okey, terug on-topic.
Welkom, je zegt dat je van Win vista afgestapt bent, en terug gekeerd naar XP?
Waarom ben je precies van Windows Vista afgestapt?
10 april 2007 11:05
pegasus
[quote=63086]
Bedankt allemaal.
Vista is wel heel erg mooi. Op zich had ik het er ook wel graag willen ophouden maar het probleem wat ik er mee had is dat ik,ondanks dat ik de administrator was,geen toestemming kreeg voor bepaalde dingen. Mocht niks in Program Files opslaan omdat ik niet bevoegd zou zijn. Nu had ik daar al wel wat over gelezen in de computer-idee,ook bepaalde dingen aangepast maar ondanks dat veranderde er eigenlijk weinig.Ik vind dat niet prettig werken als ik zelf geen baas over m'n eigen computer ben. Maar als ik ooit de oplossing voor dat probleem vind/hoor,dan zal ik het zeker wel weer gaan gebruiken.
10 april 2007 12:04
bj farmore
Heej welkom op Tweakwindows, groot gelijk dat je weer bent terug gestapt op XP:D. Vista vind ik wel beetje slecht want de helft wat je wil installeren word nog niet ondersteund. (dat zijn de verhalen die ik alleen maar hoor over windows vista, en dat er veelste veel mensen binnen een weekje al weer uitgekeken zijn op die grafische toepassingen van Vista)
10 april 2007 12:05
rax
Welkom op tweakwindows ;)
Ik ben ook na een maand vista te hebben gehad weer terug gegaan naar xp want heel veel programma's die ik nodig had voor de ontwikkeling van software (school) en deze website werkte niet of niet fatsoendelijk in vista dus dat schiet niet op...
10 april 2007 12:06
louwrens
[offtopic]Alle software dat ik gebruik, draait erop:D, Dreamweaver, mn spellen[/offtopic]
10 april 2007 12:42
pegasus
[quote=63093]
Op zich viel me dat nog mee.Voor de meeste programma's waren inmiddels al wel update's voor Vista en anders kon ik nog wel een goed alternatief vinden. Maar toendertijd was dat met XP niet anders. Nog even wachten en proberen we het later nog even weer als alles meer op Vista is ingesteld.
10 april 2007 13:10
flugeltje
Dan zal ik je als mod ook maar even welkom heten. Mocht je vragen hebben met betrekking tot het forum dan kun je je altijd wenden tot 1 van de mods of admins. Ik wens je namens de hele crew van tweakwindows veel plezier op dit forum
Dat met die rechten (UAC) kun je uitzetten, heb ik ook gedaan werkt er gek van die meldingen
04 mei 2007 23:27
etienne
Welkom op tw,
Ik ben ook een admin, net als blacksorser voor vragen over de site en dergelijke kun je altijd bij ons terrecht.
Ik gebruik nu vista op mijn pc en ik kan idd helaas geen gebruik maken van dreamweaver en andere programma?s.
Toch blijf ik bij vista vind het op een of andere manier toch prettig om mee te werken...
05 mei 2007 22:35
xp 2
@ Etienne: Dreamweaver 8 werkt wel op vista, MX weet ik niet
05 mei 2007 22:57
louwrens
[offtopic]@ Xp 2: Dreamweaver 8 CS3 is er nu ook[/offtopic]