Heej welkom op Tweakwindows, groot gelijk dat je weer bent terug gestapt op XP:D. Vista vind ik wel beetje slecht want de helft wat je wil installeren word nog niet ondersteund. (dat zijn de verhalen die ik alleen maar hoor over windows vista, en dat er veelste veel mensen binnen een weekje al weer uitgekeken zijn op die grafische toepassingen van Vista)
10 april 2007 12:05
rax
Welkom op tweakwindows ;)
Ik ben ook na een maand vista te hebben gehad weer terug gegaan naar xp want heel veel programma's die ik nodig had voor de ontwikkeling van software (school) en deze website werkte niet of niet fatsoendelijk in vista dus dat schiet niet op...
10 april 2007 12:06
louwrens
[offtopic]Alle software dat ik gebruik, draait erop:D, Dreamweaver, mn spellen[/offtopic]
10 april 2007 12:42
pegasus
[quote=63093]
Op zich viel me dat nog mee.Voor de meeste programma's waren inmiddels al wel update's voor Vista en anders kon ik nog wel een goed alternatief vinden. Maar toendertijd was dat met XP niet anders. Nog even wachten en proberen we het later nog even weer als alles meer op Vista is ingesteld.
10 april 2007 13:10
flugeltje
Dan zal ik je als mod ook maar even welkom heten. Mocht je vragen hebben met betrekking tot het forum dan kun je je altijd wenden tot 1 van de mods of admins. Ik wens je namens de hele crew van tweakwindows veel plezier op dit forum
Dat met die rechten (UAC) kun je uitzetten, heb ik ook gedaan werkt er gek van die meldingen
04 mei 2007 23:27
etienne
Welkom op tw,
Ik ben ook een admin, net als blacksorser voor vragen over de site en dergelijke kun je altijd bij ons terrecht.
Ik gebruik nu vista op mijn pc en ik kan idd helaas geen gebruik maken van dreamweaver en andere programma?s.
Toch blijf ik bij vista vind het op een of andere manier toch prettig om mee te werken...
05 mei 2007 22:35
xp 2
@ Etienne: Dreamweaver 8 werkt wel op vista, MX weet ik niet