Toen ik terugkwam op mijn fiets om naar een afspraak te fietsen, vergat ik het meten - het was slechts
Nike Cortez Donna een mijl of twee op de weg - maar de Fitbit wist wat er aan de hand was. Dus die avond, kijkend naar de statistieken voor de dag had het vier cycli geregistreerd. De twee waarvoor ik de GPS had aangezet, hadden een kaart en de afstanden / snelheden die ik had afgelegd, terwijl de twee die ik niet de moeite had genomen om de klok te starten om me tijd, calorie?n en hartslag voor de cyclus te geven.
De tweede dag werd ik wakker om mijn slaapgegevens te zien. Ik vond dit niet zo erg, omdat ik over het algemeen redelijk goed slaap, maar het was leuk om het spel 'Hoe vaak ging ik naar de wc in de nacht?' Te spelen. Als ik er wat serieuzer over nadenk, is slaap een belangrijk onderdeel van herstel van training en ik stel me voor dat slaapregistratie nuttig zou zijn voor mensen wier slaappatroon veel verandert vanwege ploegendienst om
Nike Air Max 270 Mujer ervoor te zorgen dat ze genoeg krijgen.
Maar ik ben een hardloper en een groot deel van mijn verzoek om de Surge te proberen was het feit dat het GPS heeft en daarom runs kan meten zonder de noodzaak om je telefoon mee te nemen zoals sommige andere apparaten. Ik ging op mijn gebruikelijke 4 mijl RUNCH tijdens de lunch - ik ken de route en waar mijn horloge meestal piept om elke mijl aan te geven en de Surge stemde in met een kleine trilling op mijn pols om me te waarschuwen.
Maar mijn favoriete bit is de wijzerplaat die je laat zien hoe actief je het afgelopen uur was toen je naar de tijd keek - hoe meer stippen er naast de minuut zijn, hoe actiever je was.
Kortom: ik vond de Fitbit Surge leuk. Het ziet er mooi uit om mijn pols en doet het werk dat ik wilde doen (metingen en cycli meten en me vertellen hoe actief ik overdag ben), evenals sommige dingen die ik waarschijnlijk
Nike Air Presto Womens niet nodig heb, maar wel leuk zijn (slaap volgen en toont me sms-berichten).
Het synchroniseert met een app op uw telefoon om u veel informatie over uw dag en uw activiteiten te geven, maar in tegenstelling tot sommige merken werkt het goed onafhankelijk van uw telefoon. Het kan echter niet met me mee zwemmen, wat de enige teleurstelling is die ik had.
Als je wacht op zoiets als dit om met Kerstmis te arriveren om een ??nieuwe trainingsroutine te starten of te beginnen met hardlopen, wacht dan niet, begin toch. Je kunt de eerste paar maanden redelijk goed rondkomen door de tijd dat je hardloopt vast te leggen met een eenvoudige stopwatch.
Je bent de beste geweest over je afbouw, toch? Je hebt kortere runs gedaan en je lichaam laten herstellen, dus pas op dat je de dagen voor je race niet veel loopt. Of het nu de expo is of sight-seeing, wandelen kan je benen in het geheim vermoeien ... als een ninja.
Ja, je zou moeten drinken en ervoor moeten zorgen dat je volledig gehydrateerd bent, maar als je 7 glazen water uren voor de race dichtslaat, zul je alleen wateroverlast hebben en veel moeten plassen ... Begin je hydratatie een paar dagen voor de race en behandel de racedag zoals je een trainingsrun zou doen. Port-a-potty-lijnen zijn niet leuk (zie punt X voor meer)
Zorg dat je al je racedaguitrusting de avond ervoor (of voordat je inpakt als je op reis bent) klaar hebt. Sommigen noemen het de loper, maar het is een geweldige manier om ervoor te zorgen dat je ALLES hebt wat je nodig hebt op de racedag. Begin bij je hoofd en werk je weg naar je voeten. Alles opmaken maakt het gemakkelijk race ochtend
Nike Air Max 270 Damen want je bent vroeg op en het kan nog steeds donker zijn. Als je hebt gereisd, doe dit dan de ochtend ervoor als je iets bent vergeten, je kunt het ophalen bij de expo.
Het is het plezier van de raceochtend en we staan ??allemaal in de rij om te plassen. En ja, we gingen allemaal voordat we het huis moeder verlieten. Maar we dronken veel water en we zijn nerveus / angstig, dus dat betekent dat we moeten gaan. Verwacht een regel. Er zijn duizenden hardlopers zoals jij en we moeten allemaal weg voordat de race begint. Het is geen slecht idee om contact te maken met vrienden, zelfs als je niet hoeft te gaan. Misschien moet je dat binnen 10 minuten doen en als de race snel begint, heb je geen tijd om aan het einde van de rij te wachten.