-
caspar
Hoe krijg ik .JAR bestanden op mijn mobieltje? Ik heb de software geinstalleerd maar verder niets met applicatie's installeren. En blijkbaar heeft alleen kopieren geen nut.
Nb het is een Sony Ericsson W810i
Mvg,
Caspar
18 april 2007 20:10
-
ikkus
Je hebt het weer over java games!. Ik kan me je laatste topic over de mobiel van je vader nog wel herinneren. Je kan zoeken in het programma van sony en zoeken naar "java games instaleren" of iets dat daar op lijkt.
Ik heb trouwens als vaker gezegd. Verander je avatar! Ik sta deze avatar niet toe. Je bent geen admin.
18 april 2007 20:48
-
caspar
Omg van Blacksorcerer mocht ik ze w?l modificeren! Hij heeft me zelfs verteld dat ik bij Rax moest wezen voor lettertype's! En je hebt het me nooit eerder vertelt!
Je doed gewoon zo lullig door ons verleden. En ik ben er al uit dus een slotje hoort hier.
[size=8][color=blue]Edit door BlackSorcerer: kijk ook even naar jouw origineel bericht dan, daar staat namelijk dat je er 'geen' boven zou zetten. Dat is al een stuk duidelijker als 'Outdated' wat misschien niet iedereen meteen snapt. Daarnaast is het net als met copyright/patent dat je bent zoiets mag maken wat er mee spot of juist het tenovergestelde aangeeft, maar het verschil met het origineel moet niet twijfelachtig zijn. Ikkus vindt dit nu wel, als je dat niet terecht vindt en de avatar wil houden zul je de Ultimate Admin, Rax, een PM moeten sturen en hem laten oordelen, aangezien hij het laatste woord heeft hier.
Of je de avatar nog aanpast is nu aan jou ;) [/color] [color=gray] (ik doe er iig geen uitspraak over)[/color][/size]
18 april 2007 21:09
-
sjz
Caspar, persoonlijk vind ik het nu niet zo'n ramp om even een andere avatar te nemen ;) Deze lijkt erg veel op een Admin-avatar, en ik kan Ikkus dan ook goed begrijpen dat hij dit niet goedgekeurt. Ik bedoel, je mag bijna alle soort avatars nemen, op een Admin & Mod - avatar na dan.. Da's toch zo'n ramp niet, want ten slot van rekening ben je g??n Mod noch Admin. (ikzelf ook niet hoor)
[EDIT] Een klein beetje beleefdheid kan nooit geen kwaad Caspar, er is geen reden om zo fel te reageren. Ik weet niet wat er tussen jullie eventueel gebeurt is, maar ik vind het bericht van Ikkus redelijk en niet lullig. Als je de regels gelezen hebt, w??t je dat deze topic niet aangemaakt had mogen worden. Je moet eerst zelf een beetje zoeken en indien dat geen effect had gehad, dien je in je oude topic een nieuw berichtje achter te laten ;) Bovendien had je het waarschjinlijk snel gevonden op Sony's website. Ikkus heeft je in die zin geholpen, door je nog een hint mee te geven om te kijken op Sony's site.
18 april 2007 21:21