-
vosruben
Hoe open je een DLL bestand? want als ik een plugin wil downloaden, dan komt er in de Zip een DLL bestand en als ik het wil openen dan komt er te staan, Het programma in de lijst selecteren of Het bijbehorende programma via het web opsporen.
Heeft iemand een iedee of, heb je een programma nodig om het te kunnen openen.
19 april 2007 17:28
-
rax
Een dll kun je niet zomaar openen, het is een onderdeel van een programma. Dit moet je waarschijnlijk in een map plaatsen van het bijbehorende programma.
Voor wat voor programma is de plugin?
19 april 2007 17:31
-
vosruben
hoeft niet meer weet al hoe het moet
19 april 2007 17:32
-
blacksorcerer
Kun je dan niet even plaatsen wat het probleem/oplossing precies was, dan hebben anderen met een dergelijke vraag er ook nog wat aan en is het geen nutteloos topic ;)
19 april 2007 17:37
-
erwin_w
Zou wel fijn zijn geweest als er iets meer info had gestaan, een DLL-bestand is zo'n groot begrip h
19 april 2007 17:40
-
vosruben
Nou dan leg ik het uit,
Je download een DLL bestand dan sla je hem op in de map van het programma ( bij mij was het PAINT.NET EFFECTS want het was een effect) of je kopie?rt hem naar die map, dan open je het programma weer en als het goed is hoord de plugin er dan te staan.
19 april 2007 17:44
-
erwin_w
De werking er van was mij (en andere) al wel duidelijk, ging er om dat de beschrijving van 'jouw' uitdaging niet duidelijk beschreven werd om welk programma het ging en het probleem op zich.
Je schreef dat je er al uit was, beschrijf dan meteen hoe je dit hebt opgelost, scheelt weer voor andere.
Is maar een kleinigheidje h? :-)
19 april 2007 17:51
-
vosruben
Oke dan dan leg ik het groot uit.
Nou ik downloaden dus een Plugin voor Paint.NET toen stond er een DLL bestand en dat kon ik niet openen dus keek ik op BoltBait en toen stond er: DROP THIS PLUGIN IN THE MAP Program Files - Paint.NET - Efects, en toen had ik dat gedaan en toen lukte het. Als je niet het programma hebt wat ik had , Paint.net moet je even kijken wat voor een Plugin het is en dan plaats je het in die map.
Dan open je het DLL bestand en dan staat er het zelfde dan sluit je het en als het goed is staat de plugin er dan.
19 april 2007 17:58