mozilla thunderbird & gmail
april 2007
-
snipertrailik heb dus al 'redelijk' lang en gmail account, maar nu wil ik de mails die ik daar binnen krijg ook in mozilla thunderbird 2.0.0 krijgen en wanneer ik een testmail naar mezelf zend krijg ik hem wel in gmail(via IE7) maar niet in thunderbird, dan heb ik maar gezocht hoe het kwam en dan kwam ik het programma "Gmail Pop troubleshooter" tegen, die deed een test en zei:
-SMTP-gebruikersnaam is onjuist
Waneer u uw Gebruikersnaam opgeeft tijdens de installatie, moet u uw volledige adres opgeven, inclusief @gmail.com. Voor POP-toegang wordt geen 'plus-adressing' ondersteund (bijvoorbeeld gebruikersnaam+voorbeeld@gmail.com).
&
-'Van'-adres komt niet overeen met account
Het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij Van: komt niet overeen met uw huidige account. U moet hier uw Gmail-adres opgeven, inclusief @gmail.com.
Opmerking: als u een geregistreerd aangepast Van:-adres gebruikt, kunt u deze fout negeren.
Nu heb ik wel de fouten gevonden maar waar ik ze wijzigen ?
22 april 2007 14:50 -
sjzKlik
Deze tutorial, door Gmail zelf geschreven, was bedoeld voor Mozilla Thunderbird v. 1.5 , maar zal ongetwijfeld ook werken voor de nieuwere versie.22 april 2007 14:56 -
snipertrailyes het is gelukt bedankt man22 april 2007 15:15
-
roy92Voortaan wat beter zoeken dus.
[size=8][color=gray]-slotje-[/size][/color]22 april 2007 15:18