[offtopic][quote=63905]
Op welke school zit jij btw??.. ik weet dat jij in bedum woont, ik in hgk. Hier hoef je niks achter te zoeken hoor!!, ik vroeg me het gewoon af.(wij hebben namelijk ook Novell, dat kan natuurlijk wel veel vaker voorkomen maar ik vroeg me het af)[/offtopic]
23 april 2007 21:13
mattnl
bij ons is helemaal niks geblockt
ik zit op de basis school;)
23 april 2007 21:28
xp 2
[quote=63912]
Ik denk dat jij ook wel een uitzondering bent :p
[offtopic]Niet slecht bedoelt hoor :d[/offtopic]
Veel van jouw leeftijd kunnen msn nog maar met moeite openen :p
23 april 2007 21:32
djoey
bij ons heeft iedereen een eigen hd in een bracket.
pc specs :
intel pentium D 3ghz
2x 1gb ddr2 ram
asus p5ld2-vm mobo
onboard vga
gigabit lan. (leuk voor lan games)
19lcd monitor
niks is geblokt want je hebt je eigen hardeschijf.
we kunnen dus ALLES wat je thuis ook kan..
dus gamen we A LOT.
niet op high.. maar hoog genoeg :p
24 april 2007 08:58
blacksorcerer
Terug on-topic, want het is namelijk geen 'wat hebben ze bij ons op school (allemaal geblokt)'-topic...
Tot nu toe is alleen gezegd dat het blijkbaar geblokt is en geen andere oplossing. Ipv wat bij jullie school geblockt is hoor ik liever van de TS wat allemaal geblockt is bij hem ;)
Als start > uitvoeren er wel staat, of Windowstoets+R, dan kan je CMD typen en krijg je het ommand prompt venster (maar dit lijkt me een van e eerste manieren om het te blocken... evenals gewoon naar C:\WINDOWS\SYSTEM32\cmd.exe gaan en dubbelklikken erop.)
24 april 2007 10:29
abdoul
het probleem is dat ,dat ook geblokeerd is run :p
24 april 2007 10:35
bj farmore
Kun je niet thuis al een snelkoppeling maken naar cmd.exe?.. dat je die dan naar school stuurt via de mail(bijv. naar jezelf op hotmail) of op een usb-stick zet en dan die op school opent? Of dat je cmd.exe zelf thuis kopieert en verstuurt naar je mailaccount of op een usb-stick zet. Want volgens mij is cmd.exe niet gebonden aan de computer.
Als dat niet wil dan is het hele programma cmd.exe gewoon voor jou geblokkeerd en dan kun je er denk ik niks mee.
24 april 2007 14:47
andredrummer
[quote=63932]
ik wil wel een "wat is op school allemaal geblokt'' topic maken als dat mag!
[size=8][color=blue]Admin: volgens mij quote je de verkeerde poster, maar je kan iig gewoon een dergelijk topic aanmaken (in het huiskamer forum).[/color][/size]