Hooi, ik heb net een pc van mijn vriend opnieuw geinstalleerd. Ik heb een legale versie van XP gebruikt maar toch zegt die dat hij illegaal is. Weet iemand wat dit is ? Ik heb nog wel andere serials. Dus ik zou hem eventueel kunnen veranderen
23 april 2007 18:19
mallo
Vooral niet een andere serial 'proberen' gebruik je orginele serial die bij de cd zit,
ook kan het zijn dat als je je serials al gebruikt hebt op een andere pc dat hij daarom zegt dat je een illegale versie hebt, wat ook nog kan is dat je serial is toegevoegd aan de 'illegalenlijst' of hoe ik het ook moet noemen.
23 april 2007 18:24
sjz
Je mag XP niet op meer dan 1 pc installeren.(met een gewone licentie...)
Dat zal waarschijnlijk hier het probleem zijn.
23 april 2007 18:31
mallo
Dat is wat ik ook al zei;)
23 april 2007 18:33
sjz
[quote=63887]
Je hebt gelijk :$ Ik had je bericht niet gelezen. :$
Ik heb geen excuusEr stond hier nog maar 1 reactie, die had ik ook nog wel snel kunnen lezen... :p (sorry Mallo)
Als je 'andere' serials legaal zijn, staat niets je in de weg deze uit te proberen in principe. MS zou het recht niet mogen hebben deze op een lijst te plaatsen ofzo. Het staat je in principe vrij te doen wat je zelf wilt met die licenties, zolang je er maar voor betaald hebt... En niet meer dan 1x gebruikt op 1 pc.
23 april 2007 20:08
bj farmore
En wat is tegenwoordig legaal??.. die van mij is ooit ook weleens legaal geweest maar is dat nu niet meer, hij kwam in het illegale circuit terrecht(voordat ik hem had:P) dus mischien is die van jouw nu wel op de 'black list'. Die van mij is ook een tijdje legaal geweest een 2 jaar ongeveer, maar is dat nu niet meer, dus mischien is dat ook wel zo met jouw windows waardoor je denkt dat hij legaal is maar eigelijk niet is dus.
23 april 2007 20:28
sjz
Als je ervoor betaald hebt, moet ie legaal zijn en legaal blijven! :p Hebben jullie die toevallig op een "andere manier" bemachtigd? :p
23 april 2007 20:34
bj farmore
[quote=63900]
Maar als de eigenaar hem gaat delen via een P2P programma is het natuurlijk logisch dat zijn serial na een tijdje illegaal word bevestigd, en als die door hackers is afgepakt is dat gewoon dikke pech:S.. maar daar kan microsoft nog in tegemoet komen. (in het begin kan het nog wel met een corporate versie, die kan in principe oneindig ge?nstalleerd worden maar daar komt MS snel genoeg achter dat het niet meer klopt)
23 april 2007 20:42
mattnl
je kan een crack doen, zoek maar op google
dit is illegaal en zal ik verder niet op ingaan.
23 april 2007 21:26
mallo
moet je het sowieso niet over hebben Mattnl, lijkt mij