Internetsnelheid wordt geblokt
april 2007
-
christiaanHallo jongens,
Dit keer een brandend probleem.
Mijn internetsnelheid wordt geblokt. Hij is ineens 190kbs ipv circa 350kbs. Het gekke is dat het alleen op mijn pc is. Andere pcs in mijn netwerk hebben gewoon 350kbs. Zelfs een draadloze pc uit mn netwerk haalt 350. Mijn ping is echter wel gewoon normaal (12ms)
Als ik mijn pc in veilige modus met netwerkmogeljikheden start, is de snelheid 350 (:o). Een reboot in normale modus heeft weer gewoon 190kbs. Ik nam dus aan dat het aan een programma ofzo lag. Ik heb toen een vrijwel kale windows gestart, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ook op een schoon account is de snelheid laag.
[url]http://img250.imageshack.us/img250/6039/veiligemodusuv0.jpg[/url] Dit screentje is dus in veilige modus gemaakt
Wie o wie heeft een idee?24 april 2007 21:02 -
leviathanLeuk zon profielpagina voor je pc's maar zonder OS erin komen we niet ver...
In het geval van xp pro: heb je deze tweak al es gechecked?
Zouden er nog andere dingen zijn die bijvoorbeeld je verbinding verbruiken? Zoals applicaties en dergelijke?24 april 2007 21:21 -
djoeyaan de screen te zien is t sowieso xp..
maar.. is dit probleem zo in 1 keer ?24 april 2007 21:45 -
christiaanJa alle pc's in huis hebben xp of pro. Ik zelf heb pro en heb deze tweak natuurlijk al heel lang geleden uitgevoerd.
Het probleem is in 1 keer ja. Het was eerst niet. Ik weet helaas niet meer wanneer het was. Dus daar hebben we niks aan :S24 april 2007 22:26 -
louwrensdoe eens eens spywarerommel scan -> hitmanpro?24 april 2007 22:51
-
christiaanTopic kan gesloten worden.
Oplossing:
Heb in veilige modus bij alle services gekeken en er iets van 10 uitgeschakeld. Het was toen opgelost. Maar ik weet dus niet welke service de boosdoener was25 april 2007 08:50