wdcompute
Beste mensen wie kan mij hier mee helpen!
Ik heb een harde schijf gekregen van vrienden van ons maar wat wil het geval in de documenten van Sandra kan ik wel in komen maar in de documenten van Cassandra niet ik weet dat zij ze beveiligd heeft onder windows.
Wat heb ik geprobeerd! 1. Ik heb geprobeerd de harde schijf achter een andere computer te hangen en deze geprobeerd op te starten maar zo als je weet werkt dit niet omdat de configuratie van die Windows niet past bij die computer.
2. Daarna heb ik de orgineele harde schijf weer in de computer gehangen en de schijf van onze vrienden er bij in gehangen het probleem is dat ik de documenten van Cassandra er af moet hebben voor school maar ik kan er niet bij dit omdat het systeem aangeeft dat de map leeg is. Ik weet dat dit niet zo is want als ik er een reparatie installatie overheen zou kunnen laten lopen dan kan ik er wel bij. Maar wat wil het geval dit wil niet omdat het een ilegale copie is!
Hoe kom ik in godsnaam bij die documenten wie kan mij de gouden tip geven!!!!!!!!!!!!!!!!
Met vriendelijke groet Willem
29 april 2007 19:16