ik heb op mijn twee PC een 17" crt aan gesloten maar die heeft nu al voor de derde keer van die vage groen paars kleuren aan de rechter kant (telkens weer) ik heb er nu twee keer een ervanger voor gehad maar ik ben het nu een beetje zat. weet iemand hoe dit komt (ik heb er been magneet bij staat opzo. kan dit anders aan mijn video kaart liggen. (gebruik een FX 5200) alvast bedankt
17 juni 2005 23:17
stefanbeljaars
Magneten vervormen alles. Zelfs die kleine pcspeakertjes kunnen sterk genoeg zijn om een zwak scherm te vervormen.
18 juni 2005 11:00
admin
Monitor even zover mogelijk uit de buurt van alles wat magnetisch kan zijn houden... Goedkope pc kasten willen ook nog wel eens magnetisme doorlaten...
18 juni 2005 11:40
matthijs3146
hmm hij staat er nu nog steeds even ver vanaf maar nu is het weer weg ik denk gewoon dat het een slecht beldscherm had ik had het eerder ook al met ditmerk maar toen had ik deze gekregen voor vervanging
24 juni 2005 06:50
stefanbeljaars
Ik ken wel iemand met een Dell scherm en die doet ook erg vreemd. Outgame is ie vaag en ingame superscherp. We snappen er niks van.
24 juni 2005 15:54
djoey
beter als andersom.. whehehe
24 juni 2005 16:07
stefanbeljaars
Dat is zeker. Het zou best aan je vidoekaart kunnen ligge. Heb je de nieuwste drivers??
24 juni 2005 16:13
djoey
ook drivers van monitor kan t aan liggen..meeste monitoren worden als standaard monitor gevonden.. maar dr zijn uitzonderingen..
24 juni 2005 16:26
stefanbeljaars
Juist, ik heb er een. MAG innovison.
24 juni 2005 16:40
leviathan
teveel stof binnen, mijn neef zijn oude beeldscherm had er nogal wat in zitten. groen, paars, rood, maar niet de kleuren die het zouden moeten zijn, ff een klap erop en we zaten weer een aantal minuten goed...:h