Is er een tool waarmee ikd e puntjes mee kan verwijderen als ik een wachtwoord invul?
dat ik dat de ingetypte letters en cijfers kan zien i.p.v. de puntjes?
04 mei 2007 10:36
michelvandijk
je bedoelt met inloggen of msn hulp op afstand? of wat anders:p
04 mei 2007 10:44
computerfreako
met inloggen.
ik heb namelijk net xp ff opnieuw geinstalleerd. en nu moet ik voor wlan een langer dan 30 cijferige code invoeren dus is het handiger dat ik geen puntjes zie maarw a ik intyp.
04 mei 2007 10:45
michelvandijk
hmm, nee zou t niet weten .. iemand anders?
04 mei 2007 10:47
louwrens
ooh je hebt je draadloos netwerk beveiligt?
dan moet je ff met een andere pc die ook aan de router zit in een browser 192.168.1.1 of 192.168.*.* typen
verschilt van router
04 mei 2007 10:49
mattnl
[offtopic] weet iemand hoe ik het uitschakel van dat ene dat je eerst op je naam moet klikken in het welkomstscherm en dan pas ingelogd bent?ik weet dat hier een tweak voor is maar ik kan hem niet vinden met de zoekfunciite in TW[/offtopic]
[size=8][color=gray]Admin: dan heb je niet goed genoeg gezocht ;-) [url]http://www.tweakwindows.nl/index.php?zoeken=automatisch+AND+inloggen&class=tweaks&p=zoeken&Submit=1[/url][/color][/size]
04 mei 2007 10:59
rjonker
Dat is de vraag niet Louwrens.
De vraag is of er een stukje software is waar je je wachtwoord mee kan zien als je deze in typt.
ivm het lange w8woord van de beveiliging.
Maar nee ik zal hier ook geen programma voor weten.
Wat ik meestal doe is de code laat voor lezen en dan zelf in typen.
Gr RJonker
04 mei 2007 10:59
leviathan
Ik heb niet de directe oplossing, maar het helpt om gewoon het hele wachtwoord in kladblok of iets dergelijks te typen zodat je het kunt controleren. Dan gewoon knippen en plakken en je bent klaar.
04 mei 2007 11:35
rjonker
Denk dat dat ook niet gaat werken. je kunt namelijk niet knippen en plakken in de invoer strook voor de key
ik heb namelijk zelf al meerdere draadloze verbindingen ingesteld en probeer het ook nog steets
04 mei 2007 14:26
erwin_w
Bij mij lukt het wel met kopi?ren en plakken, dus eerst in kladblok de getallenreeks schrijven en dan kopi?ren en plakken.
Deze manier gebruik ik altijd en lukt telkens.
Gewoon even proberen.