mn laptop haalt makkelijk de 48 graden, ook al is het niet warm in zijn omgeving. Pas bij 60 graden ofzo begint het wel echt warm te worden...
20 juni 2005 09:05
ali
[quote]goof zei op: 19/06/2005 - 20:27
tijdes deze warme dage loopt de temperatuur van men harde schijf op tot 48 graden. is dit normaal? wa kan ik er aan doen, een koeler bijplaatse kan niet meer. ik heb geen plaats meer voor koelers[/quote]
als je je harde schijf er uit haalt en dan beetje laat koelen in de koelkast ofzo en dan na een paar uurtjes er weer inzetten
20 juni 2005 09:58
leviathan
mijn zusje gebruikt haar laptop in de winter als verwarmingselement, al heb ik haar aangeraden niet haar handen op het rooster te drukken.
20 juni 2005 10:46
djoey
ali ?
doe ff normaal.. in de koelkast leggen ?
in een koelkast zit 1 en al vocht en soms ijsvorming
en daar houde hdd's van..
dus goof niet t adviews van ali opvolgen...
20 juni 2005 11:17
ali
[quote]djoey zei op: 20/06/2005 - 11:17
ali ?
doe ff normaal.. in de koelkast leggen ?
in een koelkast zit 1 en al vocht en soms ijsvorming
en daar houde hdd's van..
dus goof niet t adviews van ali opvolgen...[/quote]
buiten misschien???
of >>>vriezer<<<? kelder?
20 juni 2005 12:08
djoey
vriezer ook niet.. kelders zijn vaak vochtig
gewoon in de kast laten als pc uit is koelt ie ook af hoor
20 juni 2005 12:21
ali
ik heb daar geen last mee, mijn koeler is gewoon cool
Airxl ofzoiets
ik heb een probleem met mijn harddisk ik heb een 200gb maxtor harddisk en ik heb hem geformatteerd met xp NTFS.
daar na kopieer ik al mijn bestanden op die harddisk.
ik kan alles zien ik zet mijn computer uit en ik trek de schijf er uit (ik heb brackets).
ik stop hem de volgende dag er in en ik klik op mijn hd en de pc zegt deze moet geformateerd worden kijk ik in
systeembeheer en hij geef aan dat alles oke is behalfe
dat hij geen bestandsysteem heeft NTFS dus
ik vraag me af kan ik dat weer herstellen zonder dat ik al mijn data verlies +- 130 gb
ik heb al datarecovery geprobeerd fdisk niks doe het
18 juli 2005 16:27
djoey
wat vaag..
euhm.. als ie vraagt om formateren kun je toch ook overslaan ?:o en anders via rechtermuis knop en dan verkennen ofzo :o ms doet dat wel.. das klote.. als t nie meer lukt.. zou t verder nie weten.. sorry..