[quote=65554]
Ligt het aan mij of had ik dit ook al niet een keer geschreven?
>> en natuurlijk voor de BIOS zelf.
08 mei 2007 08:38
keitaro
[quote=65606]
Je hoeft je eigen niet aangevallen te voelen.
Er schijnt niet gereageerd te zijn er op dus gooi ik mijn verhaal er exrta boven op. Maar als je het niet aan kan dat er meerdere mensen hun kennis, die mss een gedeelte het zelf kan zijn, met elkaar delen weet ik niet of de manier van forums een goed idee is voor communicatie voor je.
08 mei 2007 09:25
erwin_w
ik voel mij niet aangevallen en waardeer het dat je het nog een keer aanslingerd voor diegene die het niet gelezen / overheen gelezen hebben.
Misschien dat het helpt als Sirmike even aangeeft wat hij al wel en niet heeft getracht uit te proberen, net zoals je al schreef, nu lijkt het net of er niet op gereageerd wordt.
Ik ga het nu niet hebben over het wel of niet goed communiceren op de forums, daar schijnt al genoeg over geschreven te zijn.
08 mei 2007 09:49
sirmike
aangezien k geen pro ben, kan ik moeilijk in een bios gaan rommmelen, omdat ik niet weet waar ik dat moet zoeken
08 mei 2007 21:40
erwin_w
Er zijn een aantal mogelijkheden om de BIOS in te komen, afhankelijk van het merk moederbord en BIOS.
Sommige kan je benaderen door tijdens het opstarten en tijdens het verschijnen van het eerste scherm wat je ziet tijdens de start van de pc te drukken op de toets 'DEL' of een functietoets.
Dit wordt meestal ook aangegeven onderaan op het scherm tijdens de start, b.v. press "DEL' to enter setup"
In de handleiding staat meestal ook beschreven hoe een wachtwoord ingesteld zou kunnen worden.