Hoi ik heb windows vista inspirat gedownoad en veel dingen werken er nu niet meer, ik kan dit programma niet verwijderen, want er staat dan: kan niet worden vewijdert, controleer of de schijf vol of tegen geheugen is ofzoiets..??:S
09 mei 2007 13:55
keitaro
Hoi,
Misschien dat je kan uitleggen wat Vista inspirat is, wat het doet en wat precies de bedoeling is er van. Waarom was het geinstalleerd. Kan je misschien ook een screenshot maken van de melding van de software als je die probeert te uninstalleren.
Met wat meer uitleg weten wij er iets meer over waarmee we meer informatie voor je kunnen bieden.
09 mei 2007 14:39
danox!
Vista Inspirat lijkt op windows vista, maar het is niet de egte vista. Het is meer zo'n programma dat alles laat zien van vista, zo heb je o.a. het vista takenbalk + de icoontjes en de achtergrond.
Het programma is echter al verwijdert via configuratiescherm-software, maar de icoontjes zijn er nog steeds.. :S..
[size=8][color=gray]Admin: voordat je op Opslaan klikt bij je bericht, a.u.b. eerst nog ff je tekst op fouten (spelling en grammatica) controleren.[/color][/size]
[size=8][color=gray]MattNL @ admin: Ok, ik heb mijn bericht aangepast[/color][/size]
09 mei 2007 15:04
keitaro
[quote=65862]
Hmm, je kan proberen de windows themas te herinstalleren vanaf de cd. Of anders handmatig alle icoontjes weer terug zetten. Om eerlijk te zijn heb ik zelf geen ervaring met het veranderen van de windows icoontjes. Zeker die van Vista niet.
Ik heb zelf verder geen idee hoe dit op te lossen. Hoop dat andere gebruikers hier of eventueel collegas weten het probleem op te lossen.
09 mei 2007 15:38
snipertrail
download IconTweaker, vanaf daar kun je de emoticons handmatig terug omzetten naar de originele vorm.
09 mei 2007 15:39
danox!
Hoe zet ik ze via IconTweaker om naar de originele vorm?
11 mei 2007 14:16
vosruben
Doe dan gewoon een systeemherstel.
11 mei 2007 16:16
rubenus
Of anders een hdd format :P
11 mei 2007 16:23
snipertrail
[quote=66098]euh, je neemt gewoon een willekeurig thema die daar staat en dan klik je op load theme, dan kom je op dit scherm... [img]http://img153.imageshack.us/img153/7373/icontweaker7yx.png[/img]
...waar alle icoontjes zullen veranderd worden, en dan klik je het icoon van het thema dat geload hebt aan en klik je op restore.