-
vosruben
Hallo tweakers,
Als je een bestand maakt met Illustrator dan sla je hem op in .ai, maar dan kan je hem niet op internet zetten omdat de server dit formaat ondersteunt, en je kan het ook niet opslaan in .jpg of .bitmap.
Weet iemad misschien wel hoe je het anders op kan slaan? (met IrfanView kan het ook niet)
09 mei 2007 18:09
-
mattnl
09 mei 2007 19:13
-
vosruben
nee ondersteunt het ook niet.
09 mei 2007 19:19
-
bj farmore
Ik zet hem meestal om in paint... ik open hem dan via rechtermuisknop menu en dan 'openen met' en dan in paint. Je kunt het ook wel kopieren in paint. En dan doe ik 'opslaan als' en dan kun je gewoon kiezen in wat voor formaat je hem wil, doe je gewoon opslaan pakt hij volgens mij automatisch JPEG.
09 mei 2007 21:55
-
vosruben
oke bedankt het werkt
10 mei 2007 15:36
-
sjz
[quote=65941]
De kwaliteit gaat er wel h??l erg op achteruit... :s
EDIT:
Vosruben, kan je me eens zo'n afbeelding opsturen? Ik wil eens kijken of ik het met Gimp kan openen...
[offtopic]E-mail: " jenthe . 1990 'at' gmail . com "[/offtopic]
10 mei 2007 19:23
-
vosruben
ja daar heeft SJ heel erg gelijk in
10 mei 2007 19:24
-
gerjan
Ik heb illustrator (nog) niet maar ik weet eigenlijk zeker dat je het ook wel als .jpg kan opslaan.
Misschien bij Save optimized as? Gewoon even kijken bij Bestand en dan alles met opslaan bij langs.
10 mei 2007 19:32
-
bj farmore
De kwaliteit gaat er idd op achter uit.. maar als hij het enkel op internet wil plaatsen is dat niet zo een groot probleem volgens mij. Het hoeft niet van suprieure kwaliteit te zijn voor zoiets. Voor uitvergroten/uitprinten vind ik het anders wat.
10 mei 2007 19:47
-
vosruben
Sj, als je de afbeelding met goede kwaliteit wilt moet je ven je email geven zonder goede kwaliteit dan stuur ik wel even de link.
Geef even antwoord.
11 mei 2007 15:44