ik heb laatst een .exe bestand gedownload, maar kan 'm niet verwijderen, hij geeft steets aan van : kan spamcs niet verwijderen, is door 'n andere programma in gebruik:S kan iemand de naam van 'n programmaatje sturen waarmee ik dingen kan verwijderen?
17 mei 2007 08:30
rubenus
Ik weet wel zo'n progje, alleen ff de naam zoeken :P
Edit: dit progje heet Unlocker.
[quote]Unlocker is a very useful Windows Explorer extension allowing users with a simple right-click on a file or folder to easily get rid of error message such as error deleting file or folder, cannot delete folder: it's being used by another person or program.
Helps delete locked files with error messages like:
? Cannot delete file: Access is denied
? There has been a sharing violation.
? The source or destination file may be in use.
? The file is in use by another program or user.
? Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use.[/quote]
Dan moet je gewoon alle programma's sluiten, of je moet alle andere gebruikers afmelden werk ook wel eens.
17 mei 2007 09:26
xp 2
Killbox wil ook wel eens werken, zeker delete on reboot
17 mei 2007 09:45
ps18
Als je je aanmeld in veilige modus kan je het ook wel verwijderen, tenminste, dat is meestal zo.
17 mei 2007 09:46
vosruben
Ja maar hoe meld je je aan in veilige modus?
Ze zeggen dat je bij een soort tijdstip op: Pause/Break moet drukken en dan op F8.
Maar dat is mij nog nooit gelukt.
17 mei 2007 09:50
ps18
Als je je pc opstart, zit je in het begin in je BIOS. Daarna druk je op F2, Del, of F8, ligt eraan wat voor pc je hebt. Ik heb een Dell, en daarbij is het altijd F2.\
Of wat ook makkelijk is:
uitvoeren -> msconfig -> BOOT.INI en dan bij boot options /SAFEBOOT
Je moet kijken wat je zelf het makkelijkst vind.
17 mei 2007 09:52
vosruben
Ik heb een Medion,
En op welk moment zit je in de BIOS?
17 mei 2007 09:53
ps18
Als je opstart, zie ik een groot Dell Logo. Er staat meestal wel wat je kan doen, ik heb altijd meerdere opties, voor het opstarten en om in je BIOS te komen. Mischien is het via msconfig toch makkelijker voor jou.
17 mei 2007 09:56
xp 2
Als je dat zwart scherm met de letters gezien hebt (BIOS) dan moet je op F8 drukken voor het winxp scherm komt, dan kan je kiezen of je in veilige modus wil opstarten
17 mei 2007 09:57
vosruben
Ja maar bij mij komt dat nooit ik heb een specafike computer,
er staat ook geen logo van Medion. Het bootscreen komt gelijk.
Dus ik kan dan ook niet in de BIOS komen van het begin.
Oke nu kan ik dus in veiligemodus komen,
maar niet in MS-DOS en daar had ik al een keer een topic over gemaakt.
17 mei 2007 10:02
luccey
maar ff weer on-topic, ik snap unlocker niet en killbox en veilige modus werken niet:S
17 mei 2007 10:28
mattuz
wat voor progamma is het dan? dan moet je ff in processen kijken of je daar nog progamma's in hebt staan die het bestand gebruiken...
17 mei 2007 11:13
luccey
het heet spamcs en dat is ervoor om spam uit counterstrike te houden (ik heb counterstrike er al af gegooit)
17 mei 2007 11:19
mattuz
mischien ff in cofiguratie en dan software deinstaleren
17 mei 2007 11:24
luccey
staat er niet tussen:S
17 mei 2007 11:28
mattuz
pc ff opnieuwopstarten zodat ie alle processen afsuit en dan proberen..
of start>en dan kijken of hij daar tussen staat en deinstaleren..
17 mei 2007 11:41
gardianangel
kijk anders eens bij de services die meedraaien ,je hebt best kans dat het een service is die op de achtergrond meedraaid.
stop de service zet hem uit zodat ie tijdens opstarten niet mee start en verwijder dan de bijbehorende exe.
mocht dat het geval niet zijn download dan end it all.
[url]http://www.docsdownloads.com/enditall-1.htm[/url]