-
luke-11
Hoi iedereen hiero,
Ik was VTP6 aan het herinstaleren, maar dan krijg ik deze 2 foutmeldingen, hier een screenshot:
[img]http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkmwqcewqoooe-naamloos.png[/img]
Weten jullie een oplossing?
Hartelijk dank,
Luke
21 mei 2007 15:54
-
leviathan
Opnieuw downloaden en installeren al geprobeerd?
21 mei 2007 16:16
-
luke-11
Tuurlijk al geprobeert, maar niet gelukt
21 mei 2007 16:19
-
blacksorcerer
andere versie van VTP al geprobeerd?
als je wat meer info geeft wat je al geprobeerd/gedaan/gezocht hebt, schiet het wat meer op... ;)
21 mei 2007 16:30
-
gardianangel
kijk of vtp een service is die meedraaid op de achtergrond. zet de service stop zorg dat ie niet meedraait tijdens de reboot van je systeem.
Reboot je systeem en instaleer dan opnieuw, mischien helpt dit.
23 mei 2007 19:40
-
luke-11
Hoe moet ik mijn systeen reboot-en?
24 mei 2007 15:42
-
keitaro
[quote=67716]
Uhm... sorry... WTF???
Reboot is de engels voor her start uw systeem. Druk op start. afsluiten. opnieuw opstarten...
*dat we dit soort vragen tegenkomen op: TWEAKwindows.nl -_-*
24 mei 2007 15:47
-
luke-11
[quote=67718]
Nou sorry hoor, dat wist ik gewoon niet. Ik weet ook niet alles!
24 mei 2007 15:49
-
keitaro
[quote=67720]
Dat bedoel ik juist. Dit is een forum voor ervaren computer gebruikers. Vandaar de naam: Tweak. Dan neemt men aan dat men de nodige kennis al heeft.
Maar oke, ik heb het uitgelegt. Mss dat je er mee verder komt gardian angel zei.
24 mei 2007 15:53
-
blacksorcerer
[offtopic]Het kan best zijn dat je iets niet weet, maar neem dan wel even de moeite om dat uit te zoeken.
We gaan er inderdaad vanuit dat je de standaard begrippen kent, en mocht je er toevallig`1 tegenkomen die je nog niet kent, verwachten we wel van je dat je dat even opzoekt. Is een kleine moeite en voorkomt series van dit soort posts die aan het topic zelf niet veel bijdragen.
Het is immers bekende informatie die zeer gemakkelijk met een zoekmachine te vinden is.[/offtopic]
Services kun je vinden met Start > Uitvoeren > services.msc (bekijk die lijst even of iets van VTP daarin staat, vervolgens kan het uitgeschakeld worden door rechtklik > eigenschappen > type: uitschakelen)
Of in Start>Uitvoeren> msconfig > tab Opstarten/Services.
Heb je VTP op een juiste manier gede?nstalleerd? (Config.scherm > Software verwijderen)
24 mei 2007 16:43