Hallo tweakers,
Ik zou graag onze site willen oppimpen want hij zoet er zo oud uit.
Echt heel oud. Het gaat om deze site [url]http://www.cowflash.piczo.com[/url] hij heef een nieuwe layout nodig vind ik.
Weet misschien iemand een idee, ik zou iets willen maken zoal vista net zoals op TW.
Of weet iemand een ander idee?
alvast denk plezier (grapje)
23 mei 2007 22:34
leviathan
[quote]Weet misschien iemand een idee, ik zou iets willen maken zoal vista net zoals op TW.[/quote]Waarom doe je dat niet dan? Download een trial versie van photoshop en/of paint shop pro, kijk eens wat rond op tutorial sites (valt genoeg over die stijl te vinden) en begin maar.
23 mei 2007 23:27
vosruben
Ik heb Photoshop ik heb heel CS3 MasterColection. Dan begin ik daar aan.
24 mei 2007 09:07
blueboxe
kijk eens op van die template sites, daar zijn vast ook genoeg andere ideeen te vinden
24 mei 2007 11:19
mallo
ga natuurlijk niet een template namaken en deze vervolgens ook echt gebruiken! dan kun je beter voor een echte template gaan. om inspiratie op te doen izjn templates wel erg handig! je kunt ze ook wel namaken maar ik zou ze dan niet gebruiken.
24 mei 2007 15:06
louwrens
Je kan ze wel namaken als je maar andere kleuren gebruikt of iets anders
24 mei 2007 15:20
gerbenkwakkel
Je mag alles namaken lijkt mij, zoalng je ermaar toestemming voor hebt;) toch?
24 mei 2007 15:27
timenting
mijn mening even..ik vin m zelf beetje te druk en ik zal die actergrond niet wit laten... wat je nog meer kan doen is meer met kaders werken enzoow>.
25 mei 2007 09:39
corvandegroppel
Ik vind de naam opzich wel goed alleen je moet niet alles zo op elkaar proppen dan zie het er zo onoverzichtelijk uit. Je kan bijvoorbeeld ook een rustig plaatje als achtergrond doen net als op TW (niet namaken!!). Dat plaatje wat ongeveer in het midden staat met die rode boegen kun je misschien over het hele veld vespreiden dat het meer een geheel is. Je kan het ook wat grote rechtsonder doen. Je kan de menubalk ook iets naar onderen doen dat hij niet tegen de bovenkant aangeduwd zit en misschien een feller of vrolijker kleurtje geven. En het menu links ook wat meer uit elkaar, iets groter lettertype, ander kleurtje (dat je gewoon een vlakje erachter maakt in het rood ofzo en de letters wit) en niet zo'n onderstreping.