[Lock] Vista prullenbakicoon voor XP
Topic gesloten
mei 2007
-
creepWie kan mij vertellen hoe ik die mooie prullenbak van Vista ook op mijn XP kan krijgen en hoe ik dat moet doen???
[color=gray]
|?[/color]Hoop een goed antwoord te krijgen!!![color=gray]
|
|-[/color]groeten Creep
[color=gray]|
|_ [size=8]allebei overbodig op een forum als deze[/size][/color]26 mei 2007 16:36 -
sjzHier zou je makkelijk op kunnen Google'n, en helaas...
Tweakwindows-leden zijn g??n menselijke zoekmachine
Zoek eens op "Vista Transformation Pack" en zo...
[edit]
Ik verveelde me...
Klik
Kies daar een mooie pack uit, installeer die en je XP icons veranderen in die van Vista. Je kan ook waarschijnlijk ook kiezen om enkel het prullenbak-icoon te veranderen in die van Vista.
Deze raad ik je aan:
Klik26 mei 2007 17:21 -
creepMet dat transformation pack loopt ie als een slak,dus was naar iets anders op zoek!!!
De rest ziet er hier uit als Vista ,alleen die prullenbak blijft die van XP!!!26 mei 2007 17:25 -
sjzJe zou kunnen overwegen een paar uitroeptekens te laten vallen. ;) Het lijkt alsof je roept. :p En dan zijn mensen zoals ik minder snel geneigd hun vrije tijd te besteden met het helpen van mensen met problemen. ;)26 mei 2007 17:28
-
creepIk stelde alleen een duidelijke vraag26 mei 2007 18:13
-
blacksorcerer1 van de visual styles op deze site heeft dat icoontje erin... ik gebruik nu VistaCG skin, en heb dat icoontjes, maar of dat er gekomen is door deze style of een andere kan ik je niet garanderen. Ff proberen die VistaCG skin en je weet het ;)
en als je vraag zo duidelijk is, hoef je ook geen 3 uitroeptekens overal te gebruiken he...26 mei 2007 19:11 -
creepIs me gelukt met die link die je gaf.
Heb de iconen gebruikt met Tune Up Utilities en nu werkt het perfekt!
Bedankt voor je link!26 mei 2007 21:10
april 2010
-
stoptalkiingkent er iemand een transformation pack om vista om te zetten naar mac ?05 april 2010 01:10
-
kyentei[quote=140941]
http://www.ghacks.net/2008/04/08/turn-windows-vista-into-mac-os-x-visually/
20 seconden zoeken ;-)05 april 2010 01:16 -
nickkVista Prullenbak voor XP en Vista Tranformation Pack to Mac OS X?
Dit hoort totaal niet bij elkaar in één topic en tevens bump je ook (alweer) een topic. Voor deze overtreding van de regels krijg je gewoon een OW aan de broek, lees de regels, help en de disclaimer nog maar eens grondig door.
[mod]Lock[/mod]
[offtopic]Bedankt Kyentei voor de link=D[/offtopic]05 april 2010 08:53