-
sjz
1)
Ik heb een probleem betreffende de 'taakbalk' van TW. Ik kan deze kennelijk niet meer instellen op transparantie. Vroeger had je toch zo'n schuifbalkje met de intensiteit van de transparantie? Dat vind ik nu niet meer terug. (zowel in FF als in IE)
Met IE heb ik soms het probleem dat de knop waar ik met mijn muis overga, volledig verdwijnt. Ik kan er wel op klikken. Zodra ik mijn muis weghaal van die knop (bv. Home) dan verschijnt die knop.
Dit probleem heb ik niet in FF. Dit probleem heb ik op sommige pc's, waaronder mijn bomma's laptop.
2)
Als je met je muis over Profiel gaat, verschijnt er een heel klein venstertje met:
[list]
[*] Profiel wijzigen
[*] Instellingen
[*] Berichten
[*] Uitloggen
[/list]
Misschien kun je hier Hardware-profiel aan toevoegen.
Nog 1 ding:
Vroeger was het zo dat je op je avatar, rechtsbovenaan (waar ook "Welkom terug, ...") staat, kon klikken. Dan krijg je daar de keuze om uit te loggen. Of, als je niet ingelogd was, om in te loggen. Ik vond dat wel handig, helaas is dit sinds een tijd verdwenen...Nu gebruik ik meestal het inlog-formuliertje op de hoofdpagina. (Als je op de knop Profiel drukt en op die manier inlogd, krijg je derna je Profiel te zien...)
28 mei 2007 16:11
-
unknown
1) dat heb ik ook niet, volgens mij is het gewoon 'weggehaalt' Het probleem met de knop, misschien iets van verkeerde resolutie of te slome videokaart?
2) zou wel handig zijn ja:)
28 mei 2007 16:15
-
sjz
Probleem met de knop zal hopelijk niet aan de hoge resolutie liggen, en zeker niet aan de slome videokaart.
Mijn PC --> GeForce 7300, 1280x1024
Bomma's Laptop --> ATI X1400, 1280x800
En in Firefox heb ik het probleem niet van verdwijnende knoppen... :p
28 mei 2007 16:21
-
unknown
hmmm....heb je het venster wel gewoon gemaximaliseerd dan of niet?? misschien ligt het daar aan, en anders aan internet explorer.
28 mei 2007 16:23
-
sjz
IE-venster gemaximaliseerd. Maar kan zoiets wel aan de resolutie ofzo liggen? :s
28 mei 2007 16:24
-
unknown
volgens mij zou het moeten kunnen, heb er zelf geen last van. in firefox niet & in ie7 ook niet, al geprobeert ie naar fabrieksinstellingen te zetten, of opnieuw te installen?
28 mei 2007 16:25
-
sjz
Nah, ben ik ook niet van plan. :p Voor een site ga ik me die zaken besparen. ;)
... Zelfs als die site TweakWindows is. ;)
28 mei 2007 16:43
-
louwrens
laat Rax nu eerst maar ff die nieuwe look afmaken:)
28 mei 2007 21:08
-
sjz
[quote=68221]
Dan is het probleem misschien ineens opgelost.
29 mei 2007 18:16